نوشاد عالمیان با قبول شکست برابر حریف خود از رسیدن به جمع هشت بازیکن برتر آسیا بازماند.

 وداع نوشاد عالمیان با کاپ آسیا 2015به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست و هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا در جیپور هندوستان پیگیری شد و نوشاد عالمیان تنها نماینده باقی مانده کشورمان که بعد از سه برد پیاپی به عنوان نفر اول گروه 4 از مرحله گروهی صعود کرده بود، در مرحله دوم  مقابل مینسئوک کیم از کره جنوبی با رنکینگ 32 به میدان رفت اما با قبول شکست برابر این بازیکن از راهیابی به هشت بازیکن برتر آسیا باز ماند.
 
عالمیان در این دیدار حساس، دو گیم اول را با نتایج 11 بر 7 و 11 بر 5 به حریف کره ای واگذار کرد. در دو گیم بعدی عالمیان به بازی برگشت و توانست با نتایج 11 بر 1 و 11 بر 9 حریف قدرتمند خود را مغلوب کند تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.
 
وی باوجود ارائه بازی نزدیک مقابل این حریف قدرتمند کره ای گیم پنجم را 11 بر 8 واگذار کرد و در مجموع 3 بر 2 شکست خورد با قبول این شکست نوشاد عالمیان در عین شایستگی از رسیدن به جدول اصلی رقابت ها باز ماند.
 
ندا شهسواری دیگر نماینده کشور مان در مرحله گروهی با کسب یک پیروزی و قبول دو شکست روز گذشته از دور رقابت ها کنار رفته بود.

لازم به ذکر است، مسابقات کاپ آسیا با حضور 14 بازیکن برتر قاره کهن هر ساله برگزار می گردد و نوشاد عالمیان و نداشهسواری سهمیه بازیکنان آسیایی میانه را برای حضور در این پیکارها در اختیار داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، نوشاد ، عالمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار