رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لابی اماراتی ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا قوی از ما بود و به هر حال آنها توانستند میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 را به خود اختصاص دهد.

کفاشیان: کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسائل مالی اهمیت می‌دهد/ تیم ملی امید به همکاری کی روش نیاز داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم نامگذاری ساختمان آکادمی تیم‌های ملی به نام شهید رضایی مجد گفت: کاری که انجام دادیم در قبال خون شهدا کار کوچکی بود امیدوارم به برکت شهدای عزیز پیشرفت فوتبال کشورمان حاصل شود.
 
 وی در مورد جام ملت‌های آسیا در سال 2019 و اعطای میزبانی آن به کشور امارات خاطر نشان کرد: ما برای انتخابات لابی هم کردیم اما لابی اماراتی‌ها از ما قوی‌تر بود به هر حال برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل مالی مهم است که امارات توانست همه ابزار لازم را مهیا کند و با این کار نظرات مسئولان AFC را جلب کرد و امیدوارم که ما هم با شناخت نقاط ضعفمان بتوانیم این ضعف‌ها را پوشش دهیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان داشت: کی ‌روش باید با تیم ملی امید همکاری کند تا این تیم بتواند با قدرت در بازی‌های مقدماتی المپیک 2016 شرکت کند.
 
وی در خصوص برگزار شدن اردوی اتریش گفت: اردوی اتریش برگزار می‌شود اما پول آن هنوز فراهم نشده و می‌خواهیم از کی روش پول قرض بگیریم تا این اردو برگزار شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کفاشیان ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار