سردار رادان گفت: امیدواریم با تکلیفی که بر عهده سران قوا، شورای عالی امنیت و سایر دستگاه‌ها گذاشته شده، گام‌های مثبت تری در اجرای فرامین رهبری برداشته شود.

شهادت می‌دهم احمدی مقدم فرمانده‌ای مدیر و مدبر بودبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار احمدرضا رادان، جانشین سابق فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حکم رهبری برای فرمانده جدید نیروی انتظامی، مباحثی مطرح شد که مهمترین آن‌ها 7 بحث ماموریتی است که اگرچه همه آن‌ها ادامه دهنده ماموریت‌های قبلی‌ است، اما در بحث کاهش تخلفات جاده‌ای، تقویت مرز‌ها، افزایش امنیت اجتماعی و حمایت از پرسنل موضوعات اساسی مطرح شده که لازم است در این زمینه تدابیر مهم اندیشیده شود.

سردار رادان در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به عملکرد سردار احمدی مقدم می‌دهید، گفت: من شاگرد سردار احمدی مقدم بودم و معمولا شاگرد به استاد نمره نمی‌دهد، اما اگر بخواهیم در رابطه با سردار احمدی مقدم صحبت کنم باید بگویم که ایشان اولین فرمانده ناجا بود که ده سال مداوم خدمت کرد.

جانشین سابق فرمانده ناجا افزود: من شهادت می‌دهم که کار در ناجا سخت است و فرماندهی ناجا سخت تر، همچنین شهادت می‌دهم که در طول مدتی که سردار احمدی مقدم در ناجا بود، به عنوان فرمانده‌ای مدیر و مدبر سعی می‌کرد استرس را به مجموعه خود راه ندهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فرمانده جدید ناجا شایسته ترین فرد برای اجرای فرامین رهبری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکلیفی که بر عهده سران قوا، شورای امنیت و سایر دستگاه‌ها گذاشته شده، همکاری خوبی با ناجا صورت گیرد و گام‌های مثبت تری در راستای اجرای فرامین رهبری برداشته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار