مدیر عامل برج میلاد گفت: به مناسبت ایام نوروز ویژه برنامه عطر یاس از تاریخ 27 اسفند در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران؛علیرضا شریفی مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری که امروز (شنبه) در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد، با اشاره به ویژه برنامه‌های برج میلاد اظهارکرد: به مناسبت ایام نوروز برج میلاد با برگزاری ویژه برنامه عطر یاس، همه روزه از تاریخ 27 اسفند تا 14 فروردین از ساعت 10 صبح تا 22 پذیرای شهروندان تهرانی و هموطنان از سایر نقاط کشور است.

در این ویژه برنامه 6 سرا از جمله سرای فاطمی، سرای کودک، سرای صنایع و سوقات، سرای اقوام، سرای تفریحات و سرای گردشگری برای بازدید کنندگان پیش بینی شده است.

وی به توصیف سرای فاطمی پرداخت و افزود: با توجه به تداخل ایام نوروز و ایام فاطمیه، رویکرد برنامه‌ها در این سرا، رویکرد برنامه‌های فاطمی و در غرفه‌های آن کتاب، مطالب مرتبط با حجاب، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های سبک زندگی به بازدید کنندگان عرضه می‌شود.

شریفی ادامه داد: سرای کودک نیز شامل 13 کارگاه آموزشی با موضوع سفال، کار با پارچه، پخت نان، آسمان آبی و زمین پاک و بادکنک برای کودکان و نوجوانان است.

مدیر عامل برج میلاد تصریح کرد: در سرای سوقات و صنایع دستی 20 استان از جمله اردبیل، خراسان، زنجان، کرمان، و کرمانشاه حضور دارند و محصولاتی با موضوع فرهنگ، سنت و آداب استان خود عرضه می‌کنند.

وی در خصوص سرای اقوام گفت: در این سرا از 6 قم دعوت شده و این اقوام با برپایی چادر‌ها به ارائه تولیدات و محصولات قم خود می‌پردازند.

شریفی تاکید کرد: سرای تفریحات و سرگرمی شامل غرفه‌های ورزشی از جمله تیراندازی با کمان، فوتبال دستی، تنیس و دارت است، همچنین در سرای گردشگری نیز قصد داریم با گردهم آوردن تعدادی از همیاران گردشگر و تقسیم بندی مهمانان به گروه‌های 50 نفره، مسئولیت راهنمایی هریک از این گروه‌ها را به همیاران گردشگر محول کنیم تا این افراد بتوانند از جشنواره عطر یاس به نحو احسن استفاده کنند.

مدیر عامل برج میلاد با بیان اینکه در کنار ویژه برنامه عطر یاس دو برنامه دیگر نیز همزمان با ایام نوروز صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها، یک ساعت خاموشی چراغ‌های برج میلاد در روز 8 فروردین است که طبق صنوات گذشته انجام خواهد شد و دیگری نیز روز 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران است که با ویژه برنامه‌هایی این روز را گرامی خواهیم داشت.

وی از اکران سه فیلم سینمایی در ایام نوروز در سالن‌های سینمایی برج میلاد خبر داد و افزود: ایران برگر، رخ دیوانه و استراحت مطلق، فیلم‌هایی هستند که در این ایام به نمایش در می‌آیند.

شریفی یادآور شد: همچنین برج میلاد در ایام نوروز به خیریه‌‌ها نیز توجه دارد و هر روز میزبان یکی از نهاد‌های خیریه است.

*افزایش 130 درصدی بازدید گردشگران خارجی از برج میلاد

مدیر عامل برج میلاد با اشاره افزایش 130 درصدی حجم بازدید گردشگران خارجی در سال 93 نسبت به سال 92 گفت: البته به طور کلی در این دوره زمانی شاهد افزایش 56 درصدی بازدید از برج میلاد توسط گردشگران داخلی و خارجی بوده‌ایم.

وی در پایان در خصوص نیروگاه برق برج میلاد گفت: نیروگاهی که در دل شرقی برج میلاد پیش بینی کرده‌ایم، 4 مگابایت برق تولید می‌کند و در سال 94 آماده بهره برداری است تا برج میلاد برق مصرفی خود را از این نیروگاه تامین کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار