مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: 200 زایرسرا در اماکن متبرکه این استان برای پذیرایی از میهمانان در ایام تعطیلات نوروزی مهیا شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند با بیان اینکه عمده این زایرسراها در امامزاده علی صالح(ع)، امامزاده سید حسن (ع) و امامزاده سید ناصرالدین (ع) به علت پذیرایی حضور تعداد بیشتری مهمان نوروزی قرار دارد؛افزود:بقیه زائرسراها در سایر اماکن متبرکه و زیارتگاه‌های استان دایر و از 28 اسفندماه آماده پذیرایی و اسکان زائران و مسافران نوروزی هستند.

کاروند افزود:این زایرسراها روزانه ظرفیت پذیرش و اسکان یک هزار نفر را داشته و به منظور رفاه حال مردم به امکانات اولیه نظیر پتو، موکت، یخچال و غیره مجهز شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  ایلامافزود:  علاوه بر فراهم کردن زمینه اسکان زوار در تعطیلات نوروزی سال 94 طرح آرامش بهاری همچون سال‌های گذشته در بقاع متبرکه و زیارتگاه‌های شاخص این استان برگزار می‌شود.

کاروند یادآور شد: در قالب این طرح برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه ای برای زوار نظیر مراسم تحویل سال، حضور روحانیان برای پاسخگویی به سوالات شرعی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و غیره برگزار می‌شود.
 
 انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.