دورهمی «زهتاب»، «مریض»، «هومن» و «دکتر کاشف» در سکانس 21 سریال «در حاشیه» اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، بعد از ظهر شنبه 23 اسفند ماه 93 خبرنگار ما از لوکیشن اصلی سریال "در حاشیه" که قرار است از ششم فروردین ماه سال 94 به روی آنتن شبکه 3 برود بازدید کرد.

این لوکیشن در اتوبان ارتش - میدان مینی سیتی - اول خیابان کنگان - خیابان وزارت خارجه - باشگاه دیپلمات وزارت امور خارجه - سمت چپ نگهبانی - ساختمان قلعه مانند قرار دارد و 70 درصد سریال "در حاشیه" در این لوکیشن اتفاق می‌افتد.

طراح دکور این سریال علیرضا مفاخری، دکور "در حاشیه" را هنرمندانه طراحی کرده است و به گفته ی خودش چون اولین و شاید آخرین دکور بیمارستانش در این سریال باشد آن را به بهترین شکل و با تمام انرژی‌اش طراحی کرده است.

عارف  لرستانی، جواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری، علی اوجی، شبنم فرشاد جو، محمد رضا هدایتی، رضا نیکخواه و مهران مدیری بازیگرانی بودند که قرار بود جلوی دوربین بروند.

حوالی ساعت 15 گریم بازیگران اصلی (جواد رضویان، عارف لرستانی، مهران مدیری، محمدرضا هدایتی و سیامک انصاری) تمام شده بود و در ساعت 15:35 دقیقه عوامل اجرایی سریال برق متحرک دکور را وارد صحنه کردند.

بنابر این گزارش حوالی ساعت 16 بازیگران در صحنه که یکی از اتاق‌های بیمارستان بود حاضر شدند و به تمرین سکانس 21 قسمت 12 پرداختند.

در این صحنه عارف لرستانی بیماری بود که مشکل سنگ کلیه‌اش به وسیله‌ی پزشکان حل شده بود و زهتاب (جواد رضویان)، هومن (سیامک انصاری)،‌ دکتر کاشف (مهران مدیری)، نگهبان بیمارستان (محمدرضا هدایتی) و دو بازیگر دیگر بر بالین او حاضر شده بودند.

با صدای 1،2،3 پوپک مظفری دستیار اول کارگردان تمرین این سکانس شروع شد، بخشی از دیالوگ‌های این صحنه به شرح زیر است: 

هومن (سیامک انصاری): بله، بنده به عنوان مدیر بیمارستان واقعاً خوشحالم که حالتون خوب شد و از عملتون احساس رضایت می کنید

زهتاب (جواد رضویان): بیمارستان مال ما است

مریض (عارف لرستانی): ممنون که حال من را خوب کردید. انشاءالله بتوانم جبران کنم

دکتر کاشف و هومن: ان شاءالله پای صندوق جبران می‌کنی

در همین زمان محمد رضا هدایتی چند عکس درون قاب عکس از کلیه‌ی تراشیده شده‌ی مریض دارد و زهتاب با لهجه‌ای خاص در مورد قاب‌های آن نظر می‌دهد و پس از آن تمرین تمام و ضبط اصلی شروع شد.

گفتنی است؛ سریال در حاشیه به تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی و کارگردانی مهران مدیری قرار است از 6 فروردین ماه 94 به روی آنتن شبکه 3 سیما برود.

تعدادی از عوامل این سریال به شرح زیر هستند:

مهران مدیری کارگردان، پوپک مظفری دستیار اول کارگردان، محمود خرسند صدابردار و صداگذار، مهرداد شکرآبی طراح گریم، علیرضا مفاخری طراح دکور، مهران مدیری طراح لباس و حمیدرضا مهدوی تهیه کننده.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار