لوییز انریکه سرمربی بارسلونا به دنبال پیروزی دو بر صفر مقابل تیم ایبار گفت: بازیکنان بارسا کاملا آماده برگزاری بازی ال کلاسیکو هستند.

انریکه: بارسلونا کاملا آماده ال کلاسیکو استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، شاگردان لوئیز‌ انریکه موفق شدند با 2 گل لیونل مسی‌ به پیروزی 2 بر صفر  مقابل تیم ایبار برسند آنها 2 بازی حساس دیگر شامل بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی و ال کلاسیکو‌ در رقابت‌های لالیگا را در پیش دارند.
 
لوئیز انریکه ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: ما با اقتدار کامل در صدر جدول رده بندی قرار گرفته‌ایم و در بهترین شرایط آمادگی خود قرار داریم نمی‌خواهم بگویم یکی از مهمترین‌ هفته‌های همزمان را در پیش داریم اما در هر حال رویارویی با منچسترسیتی و رئال مادرید از جمله دیدارهای مهم ما محسوب می‌شود.
 
انریکه در ادامه افزود: بهتر است در گام اول به فکر بازی با منچستر‌سیتی باشیم زیرا آنها حریفی هستند که می‌توانند کار را برایمان سخت کنند اگر از بیرون به ماجرا نگاه کنیم همه چیز  آسان به نظر می‌رسد اما وقتی به میدان می‌روید آن موقع متوجه می‌شوید توپ تا چه اندازه سریع حرکت می‌کند! بارسلونا به خط حمله خود سرعت بیشتری بخشیده و حملات را از میانه زمین آغاز می‌کند.
 
*روبرتو استحقاق بازی‌های بیشرتی دارد
 
لوییز انریکه به طور ویژه از عملکرد سرجی روبرتو بازیکن جوانش در بازی مقابل ایبار تجلیل کرده و گفت: جای تاسف دارد که نمی‌توانم بیش از این از حضور روبرتو در ترکیب تیم بهره ببرم. او بازی تماشاچی پسندی را ارائه داد و به خوبی در 2 پست دفاع و هافبک می‌تواند انجام وظیفه کند.
 
انریکه در ادامه افزود: روبرتو در بیشتر بازی‌های این فصل حضور نداشت اما وقتی به میدان آمد کاملا خود را آماده نشان داد او نشان داد همواره یک بازیکن قابل اعتماد است و تیم می‌تواند بر روی کمک‌های روبرتو حساب کند من از زمانیکه‌ سرجی روبرتو در تیم جوانان بود او را می‌شناسم و می‌دانم آینده درخشانی پیش رو دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار