مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت:سرزمین آفتاب و دریا، سرزمین مردمان خوب و نجیب بلوچ، سرزمینی که حتی زمستانش هم بهار است این روزها به استقبال مهمانان نوروزی می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، مهندس مبارکی با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار میزبان و پذیرای گردشگرانی است که همه ساله از اقصی نقاط میهن عزیزمان به این منطقه جهت گذران تعطیلات نوروزی می آیند است، گفت: هوای معتدل و مطبوع بهاری، آبی دریا، صدای خوش پرندگان مهاجر، آرامش و سکوت، حرکت لنج و قایق های ماهیگیری در دریای نیلگون عمان، جاذبه های اقتصادی، تجاری و مراکز خرید منطقه آزاد همه عواملی است که مسافران نورزی را به سوی خود می کشد.

وی همچنین افزود: با تاکیدات مقام معظم رهبری به توسعه و پیشرفت سواحل مکران، آهنگ رشد و توسعه این دیار با وحدت و همدلی برادران مسلمان حکایت ماندگاری، استقرار و عظمت ایران اسلامی را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت و تلاش دولتمردان در گوش فرزندان این دیار زمزمه می کند.

مبارکی در خصوص آمادگی این منطقه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: این سازمان با تشکیل ستاد نوروزی و برنامه ریزی توسط معاونین و همکاران مجموعه آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد.

برگزاری جشنواره موسیقی و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور هنرمندان سرشناس از جمله برنامه های منطقه آزاد چابهار در ایام تعطیلات نوروز امسال است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.