رئیس کارگروه خصوصی‌سازی سرخابی‌‌ها گفت:‌ هیأت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی روز سه شنبه شرایط جدید و برنامه مد نظرش را اعلام می‌کند.

تعدادی از خریداران منتظر اعلام شرایط جدید هستند/فروشگاه زنجیره‌ای منعی برای خرید پرسپولیس ندارد
حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود‌:‌ این امکان وجود دارد تغییراتی در قیمت پایه و شرایط پرداخت اقساط تغییر پیدا کند. به هر حال باید منتظر باشیم تا جلسه هیأت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی برگزار شود.

زمانی درباره اینکه مشتری برای سرخابی‌ها پیدا شده یا نه، تصریح کرد:‌ تعدادی از خریداران منتظر هستند تا شرایط جدید را بدانند تا به صورت عملی برای خرید سرخابی‌ها اقدام کنند.

رئیس کارگروه خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مورد اینکه بالاخره این 2 باشگاه خصوصی می‌شوند یا نه، بیان کرد: ‌به طور حتم این موضوع اتفاق خواهد افتاد چرا که چندین سال است مسئولان به دنبال خصوصی سازی سرخابی‌ها هستند.من از طرف مجلس ناظر این قضیه هستم و خصوصی‌سازی به صورت واقعی باید صورت بگیرد. 

زمانی در مورد پیشنهاد یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خرید پرسپولیس گفت: این فروشگاه دولتی نیست و یک واحد عمومی است و منفعتی برای خرید پرسپولیس ندارد.

وی درباره اینکه شرکت‌های دولتی می‌توانند سهام سرخابی‌ها را خریداری کنند، تصریح کرد:‌ به طور حتم شرکت‌های دولتی نمی‌توانند سهام سرخابی‌ها را خریداری کنند. واحدهای عمومی خودروسازان و بانک‌ها که قسمت عمده سهامشان به بخش خصوصی واگذار شده می‌توانند برای خرید این 2 باشگاه اقدام کنند. 

زمانی در پایان خاطرنشان کرد:‌ فروشگاه زنجیره‌ای که پیشنهاد خرید پرسپولیس را داده است سهامش متعلق به یک ارگان نیست و می‌تواند برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کند، به هر حال همه چیز امکان دارد که در جلسه هیأت واگذاری رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار