تیم مک‌لارن به دلیل مشکلات استقامتی موتورهای هوندا، قدرت خروجی آنها را کم کرده بود و به همین دلیل، زمانگیری خوبی را در آلبرت‌پارک پشت‌سر نگذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم مک‌لارن و هوندا به شکلی واضح در زمانگیری در آلبرت‌پارک استرالیا، کندترین تیم حاضر در پیست بود. در حالی که تیم تازه وارد مانور در این زمانگیری حضور نداشت، اتومبیل‌های مک‌لارن برای اولین‌بار بدون اینکه تصادفی داشته باشند یا مشکلی را تجربه کنند، در رده‌های آخر قرار گرفتند.

هوندا عنوان کرد به دلیل دمای بسیار زیاد و اینکه کمپانی دوست نداشت در اولین رقابت فصل یک موتور را از دست بدهد، مایل بود محافظه‌کار رفتار کند.در مالزی گرمای هوا احتمالاً بیشتر از استرالیا خواهد بود، اما هوندا با وجود از دست دادن قدرت عنوان کرد در آن رقابت هم از همین روش استفاده خواهد کرد.

سریع‌ترین دور مک‌لارن امروز از طرف جنسون باتن به ثبت رسید. سریع‌ترین دور باتن در مقایسه با دور لوئیس همیلتون ۲.۸ ثانیه کندتر بود. اما لازم به ذکر است که باتن سریع‌ترین دور خود را با استفاده از تایرهای Soft ثبت کرد و این در حالی بود که همیلتون در سریع‌ترین دورش از تایرهای Medium استفاده می‌کرد. اگر تفاوت جنس تایرها را در نظر داشته باشیم، می‌توان عنوان کرد که مک‌لارن‌ها در مقایسه با مرسدس‌ها چیزی در حدود ۴ ثانیه کندتر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار