فیلم تلویزیونی «سرقت سیاه» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی احمد رضائیان با موضوع پلیسی و اکشن بهار 94 مقابل دوربین می‌رود.

احمد رضائیان کارگردان فیلم تلویزیونی "سرقت سیاه" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این تله فیلم با ژانر اجتماعی- پلیسی همراه با اکشن و درام داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که از شهرستان برای معالجه و مداوای مادرشان به تهران می‌آیند و ناخواسته گرفتار مشکلاتی می‌شوند.

وی اظهار داشت: 50 درصد از تصویر‌برداری در تهران و بقیه در شهر مقدس مشهد انجام می‌گیرد.

کارگردان سریال 40 قسمتی "هنگامه" بیان کرد: در این پروژه تلویزیونی بازیگرانی چون سیاوش خیرابی، لیندا کیانی، بهزاد نگهبان، حمیدرضا همتی، بیوک میرزایی، غزل کامیار، سپیده رضائیان، شهره صفوی، مروارید حسنی، سمیه عدالتخواه، مهشید علیپور، احمد ریحانه، اصغر محمد زاده و مهدی دانشور به ایفای نقش می‌پردازند.

رضائیان تصریح کرد: "سرقت سیاه" یک کار اجتماعی بسیار تأثیر‌گذار در خصوص بزهکاری و مشکلات جوانان است که در نهایت قصه با یک پایان خوب، به اتمام می‌رسد.

کارگردان فیلم‌هایی چون "دوراهی" و "راه" گفت: فرامرز بیات مدیر تصویر‌برداری، رضا عباس‌زاده دستیار اول کارگردان برنامه ریز و تدوین، مژگان یزدیان طراح گریم، مهدی قوام دستیار گریم، حسین احسنی کارشناس در امور مسائل اجتماعی، سمانه رضائیان روابط عمومی و مهناز فرزام هماهنگی این پروژه را بر عهده دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار