تیم والیبال شهرداری تبریز در سومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امروز در خانه والیبال تهران به مصاف تیم پیکان رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در سومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال میان تیم های پیکان و شهراری تبریز، شاگردان پیمان اکبری برای رفتن به فینال و شکست میهمان خود از هیچ تلاشی دریغ نکردند در مقابل تبریزی ها هم که می خواستند برای اولین بار حضور در فینال را تجربه کنند مقابل ستاره های حریف در ست اول کم نیاوردند.

علیرضا بهبودی پاسور کهنه کار والیبال کشورمان در این دیدار توانست به خوبی آذری ها را با پاس هایش تقویت کند، در تیم پیکان هم امیر حسینی با پاس های بی نقصش به دنبال کسب پوئن برای رسیدن به برد بود.

 در ست نخست این دیدار امتیازات 2 تیم به طور پایاپای پیش رفت‎. تا جایی که وقت استراحت فنی دوم این ست 16 بر 15 به نفع تیم پیکان رقم خورد.

تیم پیکان با نتیجه25بر 21 تیم تبریز را شکست داد.

جنگ تماشاگران و بازیکنان و ایجاد حاشیه
ست دوم این بازی با نتیجه 25 بر22 به نفع تیم میزبان رقم خورد.

دراین ست کادر فنی 2 تیم تصمیم گرفتند با همان ترکیب ست قبل کار را دنبال کنند. باز هم در این ست تبریزیها نشان دادند که رسیدن به جمع 4 تیم برتر آن ها اشباع نکرده و برای رسیدن به فینال انگیزه کافی دارند.

امتیازات یکی پس از دیگری میان 2 تیم تقسیم می شد و بازیکنان د ر 2 طرف تور برای یکدیگری کری می خواندند.

وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 7 به نفع تیم شهراری تبریز ثبت شد. این اعداد نشان از جنگندگی قرمزپوشان داشت.

با وجود این که در ترکیب تیم تبریز اثری از بازیکنان تیم ملی نیست ولی مقابل ستارگان تیم پیکان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.اسپک‌های رضا قراء و دفاع روی تور محمد موسوی عراقی در این ست کار را برای تبریزی ها سخت کرد.

ووقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 15 بر 16 به نفع پیکانی ها رقم خورد.

بهرام فرید بازیکن تیم شهرداری تبریز در امتیاز 18 بر 16 از عابدزاده سرداور دیدار کارت زرد گرفت این مساله وقفه ای 10 دقیقه ای در جریان بازی ایجاد کرد.

اشتباهات فردی بازیکنان 2 تیم باعث شده بود تا در این ست هم مانند ست نخست پوئن ها به‌ طور پایاپای دنبال شودهیچ یک از 2 تیم در برتری نسبت به حریف حاشیه امنیت نداشته باشد.

تیم والیبال شهرداری تبریز در این ست با نتیجه 25 بر 22 مقابل تیم پیکان شکست را پذیرفت.

پس از پایان ست دوم تماشاگران 2 تیم با  پرتاب اشیاء به سمت سکو های طرف مقابل باعث ایجاد حواشی در سالن محل برگزاری مسابقه شدند که به سرعت توسط مامورین نیروی انتظامی این مساله رسیدگی شد.


پیکانی ها یک پایه دیگر فینال لیگ بیست و هشتم والیبال
ست سوم دیدار تیم های شهرداری تبریز و پیکان تهران با نتیجه 28 بر26 به نفع تیم پیکان تهران رقم خورد.

ست سوم این دیدار به دلیل ایجاد حواشی پس از پایان ست دوم کمی با تاخیر استارت خورد.

 بازیکنان تیم تبریز در صدد گرفتن یک ست از حریف بودند و در مقابل پیکانی ها می خواستند در این ست کار را یکسره کرده و فینالیست شدنشان را قطعی کنند.

در امتیاز 3 بر 3 این ست عابدزاده به فرهاد قائمی دریافت کننده تیم پیکان کارت قرمز نشان داد.

تبریزی ها در این ست زودتر از حریفشان به اتیاز برتر دست پیدا می کردند و این مساله نشان داد که آن ها نمی خواهند به راحتی در تهران شکست را پذیرا باشند.

وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 7 به نفع پیکانی ها رقم خورد.

میکاییل تاجر بازیکن تیم شهرداری تبریز یک از تاثیرگذارترین والیبالیست های این تیم در این دیدار حساس و سنگین بود.

با وجود آن که قرمز پوشان تبریز تاکنون نتیجه 2 ست را به حریفشان واگذار کرده اند ولی این باخت حاکی از ضعف آن ها نبود و پیکانی ها برای گرفتن هر پوئن باید رالی های طولانی را به نفع خودشان پایان می دادند.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 15 به نفع تیم شهرداری تبریز برای نخستین بار در این دیدار رقم خورد.

در امتیاز برابر 17 پیمان اکبری از رضا صفایی به جای سامان فائزی در ترکیب استفاده کرد. همچنین جواد معنوی نژاد در پوئن برابر 18 وارد زمین شد.

علی سجادی دریافت کننده قدرتی تیم شهرداری تبریز که به دلیل عمل جر اچی پا نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند از کنار زمین بازی را تماشا می کرد.

دفاع روی تور خوب بازیکنان تیم شهرداری تبریز در بسیاری از موارد کار امتیازآوری را برای شاگردان پیمان اکبری سخت کرده بود.

ست پایانی این بازی با نتیجه 26 بر28 به نفع تیم پیکان رقم خورد و این تیم به فینال لیگ راه پیدا کرد.

*احتمال محرومیت تماشاگران پیکان

به دلیل اتفاقاتی که در ست دوم بازی رخ داد احتمال محرومیت تماشاگران پیکان وجود دارد.

پورحسن رئیس سازمان لیگ که در سالن حضور داشت گفت: اتفاقاتی که در ست دوم رخ داد اصلا قابل پذیرش نیست و فردا 10 صبح جلسه کمیته انضباطی را برای رسیدگی به این موضوع تشکیل خواهیم داد و احتمال محرومیت تماشاگران و هواداران وجود دارد چون آنها با حرکات غیر ورزشی به دنبال تنش و ایجاد حاشیه در بازی بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار