عضو تیم ملی واترپلو کشورمان گفت: وضعیت تمریناتمان برای حضور در مسابقات توسعه جهانی واترپلو "فینا ترافی" بسیار خوب و حرفه ایست.

ملک خانبازان: انتخاب کادر صد در صد ایرانی به نفع ماست/ باید در تهران مدال بگیریمحامد مالک خانبازان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به این که در طول مسابقات لیگ برتر برای رسیدن به عنوان قهرمانی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تمرینات مستم ر و منظمی را پشت سر گذاشتیم. 

اردوهای آماده سازی تیم ملی را با 80 درصد آمادگی آغاز کردیم و این مساله باعث شده تا به سرعت با آنچه که سر‌مربی می‌خواهد هماهنگ شوم البته این مساله شامل حال دیگر بازیکنان تیم ملی هم می‌شود. 

وی گفت: از آن لحاظ که فرصت زیادی تا شروع مسابقات توسعه جهانی "فینا ترافی" زمان باقی نمانده است.

کادر فنی مجبور شد تا تعداد محدودی بازیکن را به تیم ملی دعوت کند بیشترین نظرشان این بود که واترپلوئیست‌های آماده و قدرتمند را به اردوهای تدارکاتی دعوت کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط مطلوب و برنامه آماده سازی تیم ملی به طور حتم  تا شروع مسابقات فینا ترافی به اوج آمادگی خود خواهیم رسید.

ملک خانبازان، در خصوص انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی کاملا ایرانی اظهار داشت:با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داریم بهترین تصمیم فدراسیون در این مقطع زمانی در مورد انتخاب کادر ایرانی گرفته شده است، اگر آنها نسبت به دعوت از مربی خارجی اقدام می‌کردند به طور حتم تا گزینه مورد نظر بخواهد بازیکنان ایرانی را بشناسند، زمان زیادی را از دست می دادیم. سیروس طاهریان سال های طولانی است که در واترپلو ایران به عنوان مربی حضور دارد و از تجربه بالایی برخوردار است. 

وی تصریح کرد: دستیار طاهریان، "وحید رضایی" هم مربی است که در زمان سر‌مربیگری پائولو در کنار تیم حضور داشته و از مربیان صاحب نام ایرانی در واترپلوست. علیرضا شهیدی پور هم دروازه‌بان اسبق تیم ملی است و می‌تواند تجاربش را  در اختیار گلرها قرار دهد.

عضو تیم ملی واترپلو کشورمان در خصوص سطح مسابقات توسعه جهانی واترپلو گفت: کا دوره گذشته به دلیل تعلیق فدراسیون از حضور در این مسابقات محروم بودیم. ولی امسال هم چون در بازی‌های آسیای اینچئون شرکت نکردیم نمی‌توانستیم در  این مسابقات هم حاضر شویم. ولی مسئولان فدراسیون با رایزنی‌هایشان میزبانی این دوره از مسابقات فینا ترافی را بر عهده گرفتند تا بتوانیم در این پیکارها حاضر شویم، اما  آخرین دوره‌ای که در این مسابقات شرکت کردیم در سال 1390 در کشور عربستان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم. 

خانبازان یادآور شد: به طور حتم در این دوره از مسابقات با توجه به داشتن حق میزبانی امیدوار به رفتن بر روی سکو هستیم این در حالیست که از کشورهای اروپا و افریقا حریفان قدرتمند و سطح بالایی به تهران می‌ایند و کسب مدال مقابل آن‌ها کار راحتی نیست. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار