سخنگوی شورای صنفی نمایش از افزایش قابل توجه فروش فیلم نسبت به سال گذشته و افزایش بهای بلیت در سال جدید خبرداد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته گفت: افزایش فروش فیلم‌ها از 60 تا 100 درصد نسبت به فروش سال 92 بوده است. 

وی ادامه داد: بلیت سینماهای مدرن به ۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، در این سینماها قیمت بلیت ها از شنبه تا چهارشنبه ۷ هزار تومان و پنجشنبه و جمعه ۸ هزار تومان فروخته می شود. همچنین بلیت سینماهای ممتاز به ۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. بلیت این گروه از سینماها از شنبه تا چهارشنبه ۶ هزار تومان و پنجشنبه و جمعه ها ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد. همچنین قیمت بلیت نیم بها در این گروه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: قیمت بلیت سینماهای درجه یک به ۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. در این سینماها از شنبه تا چهارشنبه قیمت بلیت ها به ۵ هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می شود. همچنین قیمت بلیت نیم بها ۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است. سینماهای درجه ۲ نیز پنجشنبه و جمعه ها بلیت ۴ هزار تومانی می فروشند و از شنبه تا چهارشنبه قیمت بلیت ها به ۳ هزار تومان و بلیت نیم بها به ۲ هزار تومان خواهد رسید.

فرجی اظهار داشت: پنج مجموعه پر فروش سینما به ترتیب آ‍زادی، کوروش، هویزه مشهد، پردیس ملت و پردیس زندگی بوده است. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اکران فیلم روباه از بیست‌وهفتم اسفند گفت: "روباه" آخرین فیلم گروه فرهنگ خواهد بود و از این پس گروه فرهنگ به سینمای هنر و تجربه اختصاص می‌یابد و سینما آزادی از گردونه اکران هنر و تجربه خارج  می‌شود و در اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال جدید جایگزین گروه فرهنگ مشخص می‌شود. 



گفتگو از منا شمسایی



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار