اولین همایش تجلیل و تقدیر از مربیان و پیشکسوتان ورزش صبحگا‌هی با همت هیئت ورزشهای همگانی تهران برگزار گردید.

اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان و مربیان ورزش صبگا‌هی برگزار گردیدبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، امروز 25 اسفند اولین همایش تجلیل و تقدیر از مربیان، پیشکسوتان ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان ورزش همگانی برگزار گردید. 

حسنی، نایب رئیس ورزش‌های همگانی در ابتدای این همایش گفت در قدیم ورزش مبنای و ریشه دفاع از حق و گرفتن حق مظلوم بود و کسانی که فعالیت ورزشی می‌کردند برای توانمند و قدرتمندی زیاد و کمک کردن به مردم ضعیف به این فعالیت‌ها روی می‌آورند، اما در حال حاضر متاسفانه ورزش وسیله‌‌ای برای حقیر و خوار کردن مردم است که اصلا کار صحیحی نیست. 

مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در ادامه این همایش اظهار کرد: برنامه‌ای تدارک دیدیم که با کمک مسئولان ورزشی بخصوص با توانایی شجاع پوریان امکان ورزش راحت را در اختیار مردم قرار دهیم تا بتوانند در تمام طول سال فعالیت ورزشی انجام دهید. 

ولی الله شجاع پوریان نیز از اینکه در این همایش در کنار مسئولان و ورزشکاران حضور دارند ابراز خرسندی و برای آنان آرزوی توفیق کرد.
 
حیدر قاسمی نژاد، پدر ورزشهای همگانی نیز از زحمات تمام کسانی که در طول چندین سال فعالیتهای ورزشی وی را تنها گذاشته و همراهی کردند تقدیر کرد.

لوح تقدیر به عنوان نمادین به پیشکسوتان ورزش صبحگاهی مانند اکبر مهاجری، عسکر آدابی، عفت لطفی‌پور،سهیلا صادقی اهدا گردید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار