مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استقبال فرهنگیان از امکانات اسکان نوروزی هر سال به میزان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد که پیش بینی می‌کنیم این اتفاق در نوروز سال ۹۴ نیز رخ دهد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش عضو فعال ستاد سفر مستقر در دولت است، اظهار کرد: با توجه به استقبال خانواده فرهنگیان از این طرح، ظرفیت موجود مراکز رفاهی کشور که حدود 30 هزار تخت است را جوابگو ندانسته و تجهیز  سالیانه مدارس را کمک شایانی به تداوم بهینه اسکان نوروزی می‌دانیم.

وی از اختصاص بخشی از منابع وزارت آموزش‌وپرورش و اعتبارات استانی به منظور تجهیز مدارس خبر داد و گفت: لوازم رفاهی مورد نیاز از قبیل تلویزیون، یخچال و فرش به مدارس تحویل خواهد شد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت  آموزش و پرورش  افزود: سایت اسکان به نشانی eskan.medu.ir به منظور رزرو مراکز اسکان توسط فرهنگیان قابل مراجعه است.

وی در ادامه تصریح کرد:استقبال و استفاده فرهنگیان از امکانات اسکان نوروزی هر سال به میزان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد که پیش بینی می‌کنیم این اتفاق در نوروز سال ۹۴ نیز رخ دهد.

سیاری در پایان گفت: 20 درصد از ظرفیت فضای اسکان نوروزی، از طریق سامانه رزرو و مابقی به صورت حضوری از 28 اسفند قابل استفاده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقبال ، اسکان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ابراهیم
۱۱:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
راستی چرا برای اسکان در مدارس از فرهنگیان هزینه دریافت میشه؟
چرا درامد این مدارس از فرهنگیان بین کارکنان ادارات آموزش و پرورش تقسیم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۰:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
آخه یکی نیست بگه این فرهنگیان با کدام پول میخوان برن مسافرت
آخرین اخبار