220 نفر از پرسنل خدمات شهرداری نیز در این ایام در شیفت‌های کاری مختلف آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از آماده باش نیروهای خدماتی ناحیه 1 و ناحیه 2 خدمات شهری در آستانه سال نو در استقبال از طرح بهار از رفت و روب شهری برای ایجاد فضای مناسب برای مسافران نوروزی خبر داد.

محمد للهی با بیان اینکه ارائه خدمات شهری ویژه مسافران نوروزی در ایام قبل و بعد از نوروز انجام می‌شود، افزود: 220 نفر از پرسنل خدمات شهرداری نیز در این ایام در شیفت‌های کاری مختلف آماده باش هستند.

وی نظافت و رفت و روب شهری مسیرهای اصلی و فرعی سطح شهر آمل برای مسافران نوروزی را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: با توجه به تردد مسافران از میدان هزار سنگر تا 17 شهریور، از پلیس‌راه تا میدان 17 شهریور، و مسیرهای دیگر اصلی و فرعی شهر پاکسازی کامل می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل افزود: در همین راستا جهت کنترل نظافت عمومی شهر، به استقرار مخازن مکانیزه 770 لیتری زباله بیش از 1200 عدد در مسیرهای مختلف شهر نصب می‌باشد و به جانمایی 15 ایستگاه جمع آوری زباله خشک اشاره کرد و با اعلام اینکه مسافران نوروزی همکاری لازم را با شهرداری آمل داشته باشند را از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل برشمرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ساری ، نظافت ، بهار ، شهر ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.