450 نانوایی در ایام نوروز در مازندران به صورت کشیک مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 ، در جلسه هماهنگی در حوزه نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی،عاملان توزیع و کارخانه های تولید آرد استان ضمن تشکر از کلیه نانوایانی که در ایام تعطیلات نوروز به خدمت رسانی به مردم مشغول خواهند بود، اعلام کرد در سال آتی از نانوایان برتر استان تقدیر بعمل خواهد آمد.

ملک، درخصوص تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان در ایام تعطیل نوروز گفت: چند برابر آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در مراکز پخش آماده توزیع است و مشکلی در آرد رسانی به شهرستان‌ها در ایام نوروز نخواهد بود.

وی افزود: تعداد 450 نانوایی در استان به صورت کشیک مشغول به فعالیت خواهند بود که این تعداد اکثرا در مسیرهای پر تردد انتخاب شده است.

ملک همچنین از کشیک 4 کارخانه آرد در استان خبر داد و گفت: در هر کارخانه میزان قابل توجهی گندم سهمیه شناور مخصوص مسافران نوروزی وجود دارد و نگرانی بابت تامین آرد در استان نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت غله همچنین به بحث آموزش نانوایان پرداخت و گفت: در سال 1394 به موضوع آموزش نانوایان با جدیت بیشتری پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به تعدد تشکل‌های متولی نان افزود: در حال حاضر نان متولی خاص ندارد و هماهنگی بین واحدهای مرتبط امری ضروری است،

ملک از همکاران دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت خواست با توجه به ابزارهای قانونی موجود اهتمامی ویژه برای کنترل و نظارت بر بخش آرد و نان ورزند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ساری ، نانوایی ، فعالیت ، کشیک ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.