تیم فوتبال سپاهان در شرایطی لیگ چهاردهم را آغاز کرد که از همان ابتدا با جعلی در‌آمدن کارت پایان خدمت دو بازیکن و تغییرات مربی، این تیم در ادامه به سختی توانست خود را در بالای جدول حفظ کند.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عملکرد تیم فوتبال سپاهان در سال 93 توام  با فراز و نشیب‌های فراوانی بود و اتفاقات فوتبالی زیادی و در این تیم به وقوع پیوست. 
 
تیم فوتبال سپاهان در حالی پا به مسابقات لیگ چهاردهم گذاشت که همه انتظار داشتند موفقیت‌های  سالهای گذشته برای این تیم تکرار شود، اما عملا این مهم تحقق نیافت. 
 
تیم فوتبال سپاهان از همان ابتدای لیگ با زلاتکو کرانچار کار خود را آغاز کرد و با توجه گذشت هفته‌ها از مسابقات  لیگ و عدم نتیجه‌ گیری مناسب در مسابقات لیگ و نتیجه گیری ضعیف این مربی که دو قهرمانی در لیگ برتر و جام جهانی حذفی را توانسته بود به هواداران سپاهان هدیه بدهد در نهایت با بی مهری مسئولان باشگاه و هواداران رو به رو شد تا آنجایی که این مربی کروات مجبور به استعفا شد. 
پس از آن تیم در بلا تکلیفی قرار رفت تا اینکه پس از رایزنی‍‌های فراوان حسین فرکی به سمت سر‌مربیگری این تیم نائل آمد. 
فرکی سابقه قهرمانی با تیم فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد این مربی با اخلاق  فوتبال کشورمان در اولین حضورش روی نیمکت سپاهان موفق شد در هفته هشتم لیگ  برتر تیم پدیده را در مشهد با یک گل شکست دهد تا شروع خوبی را برای طلایی پوشان دیار زاینده‌رود داشته باشد ولی در ادامه شرایط برای این تیم خوب پیش نرفت و فرکی و تیمش نتوانستند نتایج دلخواهشان  را تا پایان نیم فصل اول بدست آوردند. 
که دلیل آن مهم بر می‌گشت به تغییر مربی و رای سازمان نظام وظیفه کشور مبنی بر جعلی از آب در‌آمدن کارت پایان خدمت دو بازیکن تاثیر‌گذار این تیم به نام‌های شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی که طبق قانونی که آمده بود این دو بازیکن نتوانستند برای تیم سپاهان به میدان بروند و همین موضوع باعث شد دست فرکی در اواسط فصل برای جایگزین کردن دو بازیکن خوب بجای این  دو نفر بسته باشد ولی در ادامه با آغاز تعطیلات بلند مدت نیم فصل و زمان نقل و انتقالات سپاهانی‌ها توانستند دو بازیکن برزیلی و ازبکستانی به نام‌های پسوس و موی اف را به خدمت بگیرند و با توجه به اردوی خوبی که در کیش برگزار کردند. 
فرکی تا حدودی خیالش برای ادامه رقابت‌های نیم فصل  دوم  راحت‌تر شد. 
تا اینکه این تیم در حال حاضر و تا قبل از هفته  بیست و سوم لیگ برتر با 10 برد، 8  مساوی، 4  باخت، 30  گل زده، 21  گل خورده و با تفاضل گل +9 و با 38 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار داشته باشد. 
در پایان موضوع مهمی از تیم فوتبال سپاهان در سالی که گذشت به چشم می‌خورد حاضر نبودن این تیم بر خلاف سال‌های گذشته در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بود،ولی این تیم تلاش می‌کند.
 
انتهای پیام/ 
 
 


برچسب ها: عملکرد ، طلایی ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار