تیم مذاکره‌کننده ایران پس از 6 روز مذاکرات فشرده برای بازگشت به تهران به فرودگاه ژنو عزیمت کردند.

تیم مذاکره‌کننده ایران برای بازگشت به تهران به فرودگاه ژنو عزیمت کردندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، تیم مذاکره‌کننده ایران پس از 6 روز مذاکرات سخت و فشرده برای بازگشت به تهران به فرودگاه ژنو عزیمت کردند.

گفتنی است؛ 6 روز رایزنی فشرده هسته‌ای در شهر لوزان سوئیس امروز پایان یافت و طبق گفته "سیدعباس عراقچی" عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان مقرر است این مذاکرات مجددا از چهارشنبه 5 فروردین ماه از سر گرفته شود.

شایان ذکر است؛ دور جاری مذاکرات هسته‌ای از روز یکشنبه 24 اسفند ماه در شهر لوزان سوئیس برگزار و مذاکرات سخت و فشرده‌ای به‌خصوص بین مقامات ایران و آمریکا در سطوح مختلف برگزار شد.

گفتنی است؛ به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "سیدعباس عراقچی" عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در رابطه با دور بعدی مذاکرات اظهارداشت: طی چند روز گذشته مذاكرات بسيار جدی و فشرده‌ای بين هيات‌های ايران و ١+٥ صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اكنون زماني است كه نیاز به رايزنی‌ها و هماهنگی‌های بيشتری وجود دارد و به همين منظور وزرای خارجه آمريكا و كشورهای اروپايی فردا در برلين ديدار خواهند كرد سپس بعد از نوروز و تحویل سال جدید مذاکرات مجددا از چهارشنبه 5 فروردین ماه 94 از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار