تیم فوتبال گسترش فولاد در شرایطی پا به رقابت‌های لیگ چهاردهم گذاشت که به دلیل جوانگرایی و تغییرات مربی در حال حاضر توانسته جزء سه تیم قعرنشین جدول رده بندی لیگ باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ابتدای سال ۹۳ و با آغاز فصل جدید لیگ بر‌تر عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشته، این تیم اول فصل به سرمربیگری مهدی تارتار بسته شد و با آمدن تارتار این مربی دست به جوانگرایی زیادی زد و این عمل نشان دهنده این موضوع بود که تارتار اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد. با شروع شدن رقابت‌ها هرچند تیم گسترش بازیهای خوبی به نمایش می‌گذاشت، ولی در نتیجه گیری اصلا مفوق نبود و این در حالی بود که مهدی تارتار با توجه به کسب نتایج ضعیف باز از سوی مسئولین باشگاه مورد حمایت قرار گرفت تا اینکه در هفته یازدهم و شکست گسترش در مقابل پدیده تارتار از سمت خود استعفاء داد و مسئولین باشگاه فراز کمالوند را پس از دوسال محرومیت به عنوان سرمربی تیم گسترش معرفی کردند.  
 
کمالوند سرمربی جدید گسترش نتایج خوبی را در تیم‌های فوتبال تبریزی گرفته بود که یکی از بهترین عملکرد کمالوند در تبریز آوردن تیم تراکتورسازی به لیگ بر‌تر بوده است.  
 
کمالوند در اولین حضورش روی نیمکت گسترش در مقابل صبای قیم متحمل اولین شکست تیمش نیز شد.  
تیم گسترش فولاد پس از پایان نیم فصل اول و در زمان نقل و انتقالات دست به تغییرات زیادی زد و کمالوند بازیکنان مورد نظرش به نامهای مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، محسن بیاتی نیا، سیدمحسن حسینی، نوشی صوفیانی، میر شفیعیان و پیمنتای برزیلی را به خدمت گرفت و مهدی نظری، بایرامی، مهدی‌پور، قریشی و رودرگلو لوپز نیز از این تیم جدا شدند.  
 
با آغاز نیم فصل دوم تیم گسترش هنوز آنطور که باید نتایج از دست رفته نیم فصل اول را نتوانسته جبران کند و کمالوند و بازیکنانش امیدوار به بازیهای آینده هستند، چرا که این تیم جزء سه تیم آخر جدول هستند و خطر سقوط را بشدت احساس می‌کنند.  

انتهای پیام /
برچسب ها: فولاد ، عملکرد ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار