جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله يک تن و 207 کيلويي حشيش و ترياک در عمليات ضربتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي خبر داد.

قاچاقچیان نوروزی در تله پلیس گرفتار شدند/ توقيف يک تن و 207 کيلو حشيش و ترياک در اصفهان
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسين حسين زاده جانشين فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو ماموران سخت کوش پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافيت بالاي خود و رصد باندهاي قاچاق از ورود دو محموله مواد مخدر به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: سرانجام شب گذشته در دوعمليات جداگانه در منطقه شرق و جنوب استان دو دستگاه خودروي کاميون کشنده حامل مواد مخدر شناسايي و توقيف شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در مجموع اين دو عمليات ماموران مقدار 942 کيلوگرم حشيش و 265 کيلوگرم ترياک را کشف و پنج نفر را در اين زمينه دستگير و تحويل مراجع قضائي دادند.

سرهنگ حسين زاده گفت: متهمان دستگير شده غير بومي و از افراد سابقه دار در زمينه قاچاق مواد مخدر هستند که به لطف خدا و عنايت حضرت زهراي مطهر (س) که در ايام شهادت ايشان قرار داريم توانستيم نقشه اين افراد را نقش برآب کرده و امنيت و آرامش را به جامعه اسلاميمان هديه کنيم.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه مبارزه با قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اولويت برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان است گفت: برنامه ها و طرح هاي مقابله اي پليس در ايام نوروز هم مانند ساير ايام سال همچنان با قوت و شدت تمام  دنبال مي شود و ماموران پليس به صورت شبانه روز جاده هاي استان را زير نظر دارند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، توقیف ، حشیش ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار