معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ملارد از ضرورت افزایش امکانات و توسعه نیروی انسانی در عرصه انتظامی شهرستان ملارد خبرداد.

مجتبی شاه قلیان، معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ملارد در گفتگو باش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اشاره به کثرت جمعیتی و وسعت منطقه‌ای شهرستان ملارد اظهار کرد: در حوزه انتظامی شهرستان ملارد، عناصر انتظامی پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و... متناسب با رشد جمعیتی افزایش پیدا نکرده‌اند و لزوم توسعه و افزایش امکانات لجستیکی انسانی و... در این بخش احساس می‌شود. 

وی در ادامه افزود: نیروهای خدوم انتظامی با تلاش و همت مضاعف و شبانه‌روزی نهایت تلاش خویش را در جهت حفظ نظم در شهرستان ملارد به کار بسته‌اند و توفیقات حائز اهمیتی نیز در این عرصه حاصل شده، اما گاه، محدودیت‌ها، مشکلات و کمبودهایی مشاهده می‌شود که ضرورت رفع و دفع آن اجتناب ناپذیر است. 

شاه قلیان در پایان تصریح کرد: پیرو مکاتبات و رایزنی‌هایی که با دستگاه‌ها و نهادهای مسئول داشته‌ایم مصوباتی در جهت توسعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مناطقی همچون مسکن مهر صفادشت اخذ نموده‌ایم اما در مجموع با شاخص‌های مطلوب فاصله داریم و امید آن می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اصولی و همیاری و همدلی کلیه دستگاه‌ها به نقطه مطلوب و اهداف ترسیم شده و شهرستان ملارد دست یابیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: افزایش ، ملارد ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.