اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که هر چندوقت یک بار تمایل به تعویض تلفن همراه و یا سایر وسایل الکترونیکی تان دارید بهتر است قبل از هر اقدامی این گزارش را مطالعه کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران،این نکته درست است که با خرید یک تلفن همراه،رایانه و یا هر وسیله الکترونیکی دیگری مشکلات قبلی برای شما وجود ندارد و شما می توانید از داشتن یک گجت جدید و کار با آن لذت ببرید اما اگر کمی اقتصادی فکر کنید خواهید دید که همیشه تعویض کار خوبی نیست.

این در حالی است که اگر شما نحوه به روز رسانی ویا تعمیر گجت های مورد نظر خود را یاد بگیرید هم از نظر اقتصادی در امان خواهید بود و هم اینکه از افزایش میزان زباله‌های الکترونیکی جلوگیری کرده اید.

سوال
چطور می‌توان یک گجت را به‌ روز نگه داشت؟
 
تعمیرات اساسی را یاد بگیرید
اولین قدم یادگیری تعمیرات اساسی گجت است که شامل:تمیز نگهداشتن گجت، مرمت خراشیدگی‌های آن و رفع تمام مشکلات کوچکی که ممکن است هر لحظه و به دفعات ظاهر شود.

تعویض ابزارهای گجت
شما می توانید با یادگیری نحوه تعویض ابزارهای گجت به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.برای این کار می توانید از صفحات و نیز کلیپ های آموزشی که در فضای مجازی وجود دارند کمک بگیرید.
 
خیس شدن گجت به معنی مرگ آن است؟
بسیاری از مردم وقتی یک وسیله الکترونیک خیس می‌شود و دیگر به طور خودکار روشن نمی‌شود، فکر می‌کنند وسیله شان کاملا از کار افتاده است و باید جایگزین آن را پیدا کنند.این نکته را فراموش نکنید اگر گجت‌هایی که خیس می‌شوند زمان مناسبی برای خشک‌ شدن داشته باشد، دوباره شروع به کار می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار