امروزه به طور مکرر مشاهده شده است که برخی از موتورسواران برای رسیدن سریع‌تر به مقصد به پیاده‌روها روی آورده و جولان می‌دهند. از این رو موجب پدید آمدن مشکل های متعددی برای عابران پیاده رو شده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   پیاده‌رو، همان طور که از نامش مشخص است، محلی برای تردد عابران بوده و نقش اساسی در جلوگیری از تصادف ها دارد.

در سال‌های اخیر، با توجه به ترافیک سنگین و افزایش خودروها در سطح شهر، هر روز شاهد شلوغی خیابان‌ها هستیم. از این رو، موتور سواران هم برای رسیدن سریع‌تر به مقصد به پیاده‌ها روها روی آورده و در این مکان  جولان می‌دهند.

جولان برخی موتورسواران به پیاده روها موجب برانگیخته شدن خشم، ناراحتی و سر و صدای عابران پیاده رو شده است.

موتور سواری  در پیاده رو نه تنها کار ناپسند و اشتباهی است بلکه باعث ایجاد اتفاق‌های ناگواری برای عابران پیاده رو موتور سوار می‌شود.

متاسفانه برخی از موتورسواران بدون در نظر گرفتن حقوق افراد پیاده رو، بی نظمی را در سطح شهر ایجاد کرده و سبب نگرانی، سلب اطمینان و آرامش عابران پیاده رو می‌شود.
گفتنی است که مسئولان مربوطه به این نوع مشکل‌ها توجه کرده و با آن دسته افراد موتور سواری که قصد سرپیچی از قانون را داشته و موجب سلب آرامش شهر و مردم می‌شوند، برخورد جدی داشته باشند.

در ضمن رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه فرهنگ سازی لازم را به عمل آورند.گزارش از ایده مفرح

انتهای پیام/
برچسب ها: جولان ، موتورسوار ، عابران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
باید با این موتور سواران برخورد جدی شود
آخرین اخبار