"یووال استینیتز" برای بحث و گفت‌وگو درباره توافق هسته‌ای احتمالی ایران و غرب با گروهی از صهیونیست‌ها به فرانسه سفر کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رویترز،" "یووال استینیتز" -- وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی -- امروز و اندکی پیش از ملاقات با مقامات فرانسوی در پاریس مدعی شد ایران و کشورهای غربی احتمالاً توافق هسته‌ای بدی را امضا می‌کنند. وی و گروهی از صهیونیست‌ها برای بحث درباره توافق هسته‌ای احتمالی ایران و گروه 5+1 هم‌اکنون در پاریس به سر می‌برند.

"استینیتز" در مصاحبه‌ای با "رویترز" درباره این توافق احتمالی مدعی شد: "فکر می‌کنیم این یک توافق بد و ناکافی خواهد بود. متأسفانه این اتفاق به احتمال بسیار زیاد خواهد افتاد. ... توافق مورد بحث به ایران امکان می‌دهد در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای قرار بگیرد؛ اما مادامی که این توافق تکمیل نشود، اسرائیل راه‌های فرار و دشواری‌های قابل اصلاح را به قدرت‌های مذاکره‌کننده نشان خواهد داد."

او درباره شرایط حاکم بر روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر گفت: "باور ندارم آمریکا یکی از نزدیکترین هم‌پیمانان‌اش -- نزدیکترین و دموکراتیکترین متحدش را در کل خاورمیانه -- رها کند آن هم به این دلیل که ما اختلاف‌هایمان را درباره توافق با ایران مطرح می‌کنیم. ... وقتی امنیت ملیمان به مخاطره می‌افتد نمی‌توانیم آرام باشیم."
وقتی از "استینیتز" -- فرد مورد اطمینان "نتانیاهو" در مباحث مرتبط با توافق هسته‌ای کشورمان -- درباره اینکه آیا آمریکا هنوز اطلاعات مرتبط با مذاکرات هسته‌ای ایران را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد پرسیده شد، پاسخ داد: "ما هر آنچه را که باید بدانیم، می‌دانیم. احساس کمبود اطلاعات نداریم. به خوبی از آنچه در حال رخ دادن است آگاهیم."

قرار است مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 چهارشنبه از سر گرفته شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رهروان شهدای غیرتمند اسلام
۲۱:۵۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
سر پیازین یا ته پیاز،اشغالگر که حرف مفت میزنه،چی میگه،از ایران توانمند میترسه،زورش به حماس نمیرسه،صهیون پست!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
نوتفق بد ، تشکیل بک دولت جعلی در منطقه و حمایت نامحدود از آن است . بد تر از آن مسلح کردن این رژیم جعلی به سلاح اتمی است . خیلی بد تر از آن سکوت در برابر تجاوزات این رژیم جعلی به کشورهای همسایه می باشد .
آخرین اخبار