فیلم سینمایی «یک قدم بیا جلو» به کارگردانی و نویسندگی سید محمد رضا ممتاز و تهیه کنندگی بابائیان ایام نوروز کلید می‌خورد.

سید محمد رضا ممتاز کارگردان فیلم سینمایی «یک قدم بیا جلو» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: این فیلم سینمایی با ژانر اجتماعی و طنز موقعیت داستان زندگی یک روحانی را به تصویر می‌کشد که عازم سفر شده و در این راستا با اتفاقاتی روبرو می‌شود. 
 
کارگردان سریال نوروزی « رفیق» اظهار داشت: در این فیلم تاکنون حضور بازیگرانی چون مجید صالحی، ترلان پروانه، میر طاهر مظلومی، مهران رجبی، محمد رضا سهرابی، هوشنگ حریرچیان، صالح خواجویی و کیانوش گرامی قطعی شده است. 
 
وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری این فیلم سینمایی در اصفهان تهران و کیش انجام می‌گیرد، افزود: در بخشی از تصویربرداری فیلم سینمایی «یک قدم بیا جلو» سقوط هواپیما در خلیج نیلگون فارس را به تصویر خواهیم کشید. 
 
این کارگردان در مورد عوامل سازنده این فیلم سینمایی بیان کرد: محمد رضا قومی طراح گریم، فرامرز مختاری مدیر صدا برداری، اردلان محمدی دستیار اول کارگردان، بهناز وفاجویی مدیر برنامه‌ریزی و حسین خواجوی‌ مدیریت تولید این پروژه سینمایی هستند که با داریوش بابائیان همکاری می‌کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.