معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تعامل دوجانبه بین مردم و مسئولان همواره وجود داشته، از این رو توانستیم در عرصه اقتصادی دستاوردهای معجزه‌آسایی را داشته باشیم، گفت: اما در خلال سال‌هایی که تحریم‌های ناعادلانه و غیرقانونی نسبت به ما اعمال شد، توانستیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

"مسعود سلطانی‌فر" در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در رابطه با انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: آغاز سال توأم با ایام شهادت حضرت زهرا(س) است و با حفظ حرمت این ایام امیدوارم سال خوبی را در جهت توسعه و پیشرفت کشور با کمک مردم داشته باشیم. 

وی در ادامه افزود: فلسفه حکومت در اسلام چیزی جز خدمت‌رسانی به مردم نیست و در طول 36سال گذشته پس از پیروزی انقلاب حمایت و پشتیبانی مردم، تعامل مردم و دولت، مردم و حکومت به عنوان مهمترین پشتوانه بوده است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: اگر ما توانستیم در صحنه دفاع از حریم انقلاب، کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی در مقاطع مختلف کارنامه قابل قبولی داشته باشیم فقط مرهون برخورداری از حمایت‌ها و پشتوانه‌های مردم و همدلی بین دولت و مردم بوده است.

سلطانی‌فر در ادامه گفت: اگر ما توانستیم در 8 سال دفاع مقدس یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ کشورمان را رقم بزنیم و در جنگ نابرابر پیروز شویم فقط مرهون حمایت و پشتیبانی مردم بوده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: تعامل دوجانبه بین مردم و مسئولان وجود داشته از این رو توانستیم در عرصه اقتصادی دستاوردهای معجزه‌آسایی را داشته باشیم به ویژه در خلال سال‌هایی که تحریم‌های ناعادلانه و غیرقانونی نسبت به ما اعمال شد، توانستیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری سال 94 را در زمانی که ما خواهان آغاز فصل جدیدی در فرایند توسعه و حل مشکلات کشور هستیم با شعار دولت، ملت همدلی و همزبانی نامگذاری کردند افزود: ایشان رویکرد حرکت عمومی کشور را از طرف دولت و مردم مشخص کردند و ما باید تعامل همکاری و هم‌افزایی در کشور داشته باشیم تا حرکت توسعه کشور را پرشتاب‌تر کنیم. 

سلطانی‌فر با بیان اینکه در بخش گردشگری تمام امور تصدی‌گری به عهده مردم است و ما فقط کار حاکمیتی، برنامه‌ای و نظارت را انجام می‌دهیم گفت: گردشگری کشور در ابعاد داخلی و خارجی توسط بخش خصوصی و مردم انجام می‌شود و ما در طول یکسال گذشته کارنامه بهتری را نسبت به سالهای گذشته داشته‌ایم اما مرهون فراهم کردن شرایط حضور مردم و تعاملی بوده که بخش خصوصی داشته‌ایم. 

معاون رئیس جمهور در پایان بیان کرد: در سال 94 تعامل با مردم گسترش پیدا می‌کند و ما کماکان تسهیل کننده امور مردمی در بخش گردشگری هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار