ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: اتفاقات زیادی در سال 93 افتاد که باعث شد به خیلی از خواسته‌هایم نرسم اما با تمام این تفاسیر خداوند کمکم کرد نتایج خوبی کسب کنم.

کیانوش رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سالی که گذشت از عملکرد و پیشرفت خودم راضی بودم زیرا از تمریناتم نسبت به گذشته رضایت بیشتری داشتم و نتایج خوبی هم توانستم کسب کنم.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت اتفاق‌های خوب و بد زیادی برایم رخ داد که بهترین آن‌ها کسب مدال طلای بزرگسالان جهان بود و بدترین آن در مسابقات آسیایی اینچئون اتفاق افتاد که مدال طلایم تبدیل به نقره شد و این موضوع مرا بسیار ناراحت می‌کند.

کیانوش رستمی در ادامه بیان کرد: سال 93 سالی پرحاشیه برای وزنه‌برداری بود و من به خیلی از آرزوهایم نرسیدم. بعد از مسابقات جهانی با توجه به این که تنها پرچمدار بودم و مدال طلا را به دست آورده بودم انتظار داشتم بعد از بازگشتم به ایران مورد استقبال قرار بگیرم و نسبت به سال‌های پیش رسیدگی بیشتری شود اما این اتفاق رخ نداد و باعث دلسردی‌ام شد و به اهدافم نرسیدم.

رستمی تصریح کرد: من دیگر علاقه‌ای در رابطه با این موضوع‌ها ندارم و اصلاً به این ماجرا نگاه نمی‌کنم که چه اتفاقاتی افتاد اما امیدوارم در سال جدید ریاست فدراسیون و مسئولان نگاه ویژه‌ای به وزنه‌برداری داشته باشند و رسیدگی بیشتری به این رشته آور بکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معلوم نیست در رقابت‌های جهانی آمریکا شرکت کنم اما سعی می‌کنم خودم را آماده این مسابقات که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است و سهمیه المپیک هم است، کنم تا بتوانم مدال طلا را از آن خود کنم و دست پر به ایران برگردم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار