مسئول هماهنگی و نظارت بر آژانس‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران از نظارت مستمر بر نحوه فعالیت و ارایه خدمات از سوی تورهای تهرانگردی خبر داد.

نرگس توکلی مسئول هماهنگی و نظارت بر آژانس‌های ستاد گردشگری شهرداری تهراندر گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به فعالیت گسترده بخش خصوصی در عرصه تهرانگردی، اظهار کرد: ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با اعزام ناظران خود در تورهای تهرانگردی بر نحوه ارایه خدمات از سوی آژانس‌ها و مراکز گردشگری نظارت مستمر دارند.

مسئول هماهنگی و نظارت بر آژانس‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه ناظران این ستاد در همه تورها حضور دارند، گفت: مهمانان طهران می توانند هر گونه مطلب اعم از پیشنهاد و انتقاد و یا مسایل احتمالی را به ناظران حاضر در تورها اطلاع دهند.

توکلی، آژانس‌های گردشگری مجری تهرانگردی را دارای مجوزهای لازم از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و تصریح کرد: آژانس هایی برای اجرای تهرانگردی انتخاب شده اند که دارای سابقه خوب بویژه در عرصه شهرگردی هستند.

گفتنی است، هم اکنون 11 تور نیم روزه و 5 تور یک روزه میزبان مهمانان طهران از شهروندان تهرانی گرفته تا هموطنان ایرانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار