«غزل صارمی» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من همیشه از خدا می‌خواهم شهرت، قدرت و ثروت من را از خودم نگیرند و همیشه خدمتگزار مردم باشم.

غزل صارمی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص تاثیر شهرت بر زندگی خصوصی خود و هنرمندان گفت: شهرت تاثیر زیادی بر زندگی دارد؛ من قبل از بازیگری به دلیل فعالیت‌های ورزشی و تئاترهایی که در مدرسه بازی می‌کردم شهرت را درک کرده بودم ولی محبوبیت یک جذابیت خاصی برایم داشت و برخوردهای فوق‌العاده‌ی مردم حاصل همین محبوبیت است.

صارمی در خصوص اینکه منافع شهرت بیشتر است یا معایب آن عنوان کرد: من همیشه یکی از دعاهایم این بوده که شهرت، ثروت و قدرت مرا از خودم نگیرند و یکی از اهدافم خدمتگزاری بوده است و تاکنون تلاش کردم که منفعت گرا نباشم.

وی در خصوص علاقه‌ی مردم به بازیگری با وجود آنکه شهرت با خود دردسرهایی را به همراه دارد عنوان کرد: شهرت با وجود زیبایی بسیار خطر ناک است و این بستگی به نحوه برخورد افراد با شهرت دارد که چه اندازه غرق و منحرف شوند. شهرت برای من هیچگاه خوشایند نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بازگردد آیا بازهم بازیگری را به عنوان شغل انتخاب خواهد کرد گفت: من در دانشگاه روان شناسی و بعد کارگردانی خوانده‌ام. سینما و ادبیات همواره دو مقوله‌ی دوست داشتنی برای من بوده‌اند. همیشه این سوال شما برای من یک مشغله ذهنی بوده است من هیچوقت دوست ندارم که به گذشته برگردم و اگر هم این اتفاق می‌افتاد به دلیل علاقه به بازیگری بازهم همین عرصه را انتخاب می‌کردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار