رئیس اداره خدمات شهری منطقه 2 از لایروبی و پاکسازی معابر و برچسب‌های خیابان در این منطقه خبر داد.

مسعود معافی رئیس اداره خدمات شهری منطقه 2 در گفتگو  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به عملکرد اداره خدمات شهری در سال 93 اظهار کرد: لایروبی و پاکسازی معابر، نهرها و باغچه‌ها در خیابان ستارخان، لایروبی نهرها و پاکسازی برچسب‌ها و پوسترها در خیابان‌های منطقه 2، به منظور زیبایی بصری و حذف زوائد بصری، از جمله اقدامات مهم این اداره در سال 93 است.

وی با اشاره به طرح استقبال از بهار 94 و زیباسازی بصری در سطح منطقه گفت: شستشو و نظافت گاردریل‌ها و تابلوهای ترافیکی، شستشو و نظافت رفیوژهای وسط بزرگراه‌ها و جدول‌های معابر و هم چنین نظافت و پاکسازی پایانه‌های اتوبوسرانی و علائم ترافیکی از جمله اقدامات مهم اداره خدمات شهری در سطح منطقه 2 است.

وی با تاکید بر آموزش شهروندان نسبت به رعایت نظافت خیابان‌ها و سطح معابر اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان با هدف داشتن شهری تمیز و سالم اقدام به آموزش شهروندان و دانش آموزان در سطح مدارس منطقه کرده است.

وی در پایان با اشاره به طرح استقبال از بهار 94 گفت: انجام نظافت سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، مساجد و نظافت خانه‌های سلامت و شستشو مخازن زباله در سطح منطقه 2 تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار