فیلم "لوسی" داستان زنی را بیان می‌کند که بر اثر یک حادثه قدرت خارق‌العاده‌ای به دست می‌آورد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم "لوسی" محصول 2014 کشور فرانسه فیلمی علمی- تخیلی و اکشن است که نویسندگی، کارگردانی و تدوین آن بر عهده‌ی "لوک بسون" بوده است. 

"لوسی" در تایپه،‌ پاریس و نیویورک فیلمبرداری شده است. ستارگانی هم چون" اسکارت جوهانسون"،  در نقش اول فیلم، "مورگان فری من"، در نقش "پرفسور نورمن"، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. 

فیلم بیست و پنجم جولای 2014 در سینماها اکران شد لوسی با بودجه‌ی 40 میلیون دلاری در چهار هفته‌ی اکران، 107 میلیون دلار فروش کرد. 

فیلم داستان زنی را دنبال می‌کند که اتفاقی وارد معامله‌ی پردردسر می‌افتد و به جنگجویی بی‌رحم تبدیل می‌شود که فراتر از طبیعت انسانی است. 

"یونیورسال تیچرز" پخش کننده‌ی فیلم، پوسترها و عکس‌های دیجیتالی مختلفی را برای این فیلم منتشر کرد که در زیر آنها این جمله نوشته شده بود: انسان‌های معمولی از 10درصد مغز خود استفاده می‌کنند، تصور کنید لوسی با استفاده از 100 درصد مغز خود چه می‌کند. 

منتقد هالیوود ریپورتر، "جان دوفور" درباره "لوسی" می‌نویسد: فیلم‌ها و رمان‌های زیادی کنترل آگاهانه انسان بر مغز را بررسی کرده‌اند.

ممکن است مخاطب با لوسی و کارهای خارق‌العاده‌اش همراه شود اما فیلم به هیچ وجه توانایی‌های ماوراءالطبیعی لوسی را توجیه نمی‌کند.

 به فواصل زمانی مشخص فسلفه‌های حقیقی در فیلم نمایش داده می‌شود اما همین فلسفه‌ها هم با موضوعات احمقانه و بی‌معنی احاطه شده‌اند. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آذر
۲۲:۱۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
من این فیلم رو دیدم واقعا قشنگ بود.