با تلاش 3 ساعته اعضای تیم جست و جو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر جهرم، کودک ۱۰ ساله ای که در ارتفاعات چاه تیز ناپدید شده بود، به سلامت به آغوش خانواده خود بازگشت.

بازیگوشی دردسرساز کودک 10 ساله در ارتفاعات چاه تیز/ جسد گمشده روستای  کورده پیدا شد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر جمعه ۷ فروردین ماه با اعلام آتش نشانی جهرم مبنی بر ناپدید شدن یک کودک ۱۰ ساله در ارتفاعات چاه تیز، تیم امدادکوهستان جمعیت هلال احمر این شهرستان بلافاصله از پایگاه امداد و نجات بین شهری رزک به محل حادثه اعزام شد.

امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر جهرم پس از 3 ساعت عملیات جست و جو، موفق شدند این کودک را در یکی از صخره های ارتفاعات چاه تیز پیدا کرده و با استفاده از تجهیزات نجات، وی را به سلامت به دامنه کوه انتقال دهند.

این کودک که در منطقه چاه تیز در حال بازی بوده است، مسیر خود را گم نموده و در یکی از ارتفاعات صخره ای این منطقه گرفتار می شود.

جسد گمشده روستای  کورده پیدا شد

همچنین بنا به گزارش دیگری؛ در پی تماس تلفنی با پایگاه کوه شب لارستان مبنی بر ناپدید شدن یکی از اهالی روستای کورده در ارتفاعات همان منطقه، تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر لارستان با همراهی رئیس این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران پس از انجام عملیات جست و جو در کوهستان، با پیکر بی جان این فرد روبرو شده و با بسکت کردن، جسد وی را به پایین کوه منتقل نموده و به خانواده اش تحویل دادند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار