اصفهان؛

نوروزی است شهر برزک با طبیعت بکر پذیرای گردشگران

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان شهر برزك را يكي مناطق زيبا براي بازديد گردشگران دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهران سرمديان با اعلام مطلب فوق افزود:شهر برزك با جاذبه‏ هاي طبيعي بسيار زيبا و بكر،ارتفاعات سرسبز و ابنيه‏هاي تاريخي فراوان، همچون نگيني گران سنگ در دل كوه هاي كركس در 50 کیلومتری جنوب غربي شهرستان كاشان واقع شده است.

به گفته وي،توسعه طولي شهر در مسير دره‏اي سرسبز، وجود چشمه سارهاي متعدد با آب قابل توجه، باعث گسترش باغ هاي ميوه در طول در‏ة برزك شده و آن را به باغ شهري زيبا تبديل كرده كه همچون نگيني در منطقه خودنمايي مي‏كند و هر دوستدار طبيعت را به سمت خود مي‏كشاند.

دبير ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان كاشان اظهار داشت: وجود كاريزها و چشمه‏هاي خودجوش در كنار رودخانه‏هاي قديمي كه در ميان شهر و كشتزارها روان است و دره‏اي سرسبز و خوش آب و هوا با چشم اندازي بس زيبا و دلنشين پديد آورده كه صداي شرشر ريزش آبشارگون هميشگي اين آبها اين شهر را در ذهن ها چون نمادي از باغ فردوس مي‏نماياند.

ياد آور مي شود:بخش برزك که بزرگترين توليد كنندة گل و گلاب منطقه مي‏باشد در این روزها شاهد برداشت گل بیدمشک بوده و گردشگران در ایام نوروز ضمن استفاده از طبیعت بکر برزک می توانند از کارگاه های گلابگیری این شهر و آثار و ابنیه تاریخی این شهر از جمله موزه مردم شناسی، آسیاب آبی و تفرجگاه جنب آن، جاده تفریحی توریستی سعداباد، تپه تاریخی قلعه و ... بازدید و استفاده کنند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.