رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: بر اساس قول معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، ساخت منازل مسکونی در بوستان دامپزشکی ملغی شده و این محل با کاربری باغ مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حفظ بوستان دامپزشکی در منطقه 11 اظهار کرد: بوستان دامپزشکی واقع در منطقه 11 در پهنه S قرار گرفته است، به طوریکه در طرح جامع نیز این مورد در نظر گرفته شده است، اما بخشی از این بوستان به منظور ساخت منازل مسکونی ویژه کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: بنابراین موضوع از یکسال قبل مکاتبانی از طرف کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران صورت گرفت تا از ساخت و ساز در بوستان دامپزشکی جلوگیری شود و همچنان به عنوان پارک و فضای سبز در اختیار شهروندان قرار گیرد.

حقانی اضافه کرد: بر اساس قول معاون معماری و شهرسازی تهران مبنی بر حفظ پارک و مطرح شدن موضوع در کمیسیون ماده 5 این محل با کاربری باغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این عضو شورا تاکید کرد: در منطقه 11، کمبود فضای سبز بسیار مشهود است، چرا که اکثر پلاک‌ها ریزدانه هستند و باید در حفظ و توسعه فضاهای سبز مناطق شهر تهران به خصوص مناطق با بافت فرسوده اهتمام ورزید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار