فرمول یک:

محدودیت‌های تازه‌ای در راه است

طبق آخرین شایعات، امکان دارد در زمینه سنسورهای سوخت بحث‌های تازه در آخر هفته گرندپری ‫مالزی‬ وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سال گذشته در اولین گرندپری فصل، دنیل ریکاردو از تیم ‫ردبول‬ موفق شد در سکوی قهرمانی حضور داشته باشد. اما بعداً مشخص شد میزان فشار سوخت در اتومبیل او بیشتر از حد مجاز بوده و به همین دلیل، او از رقابت حذف شد.

براساس خبرهایی که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند، مسئول فنی فدراسیون جهانی متن تازه‌ای به تیم‌ها ارسال کرده است که قرار است تیم‌ها از گرندپری ‫چین‬ طبق آن رفتار کنند.

در حال حاضر محدودیت فشار سوخت در اتومبیل‌ها، ۱۰۰ کیلوگرم در هر ساعت است. اما شایعه شده است که فدراسیون جهانی مایل است بخش‌های دیگر سنسور سوخت را هم بسنجد.

‪Omnicorse‬ در خبری نوشت احتمال دارد پیشرفت ‫فراری‬ و ‫مرسدس‬ در این فصل ناشی از پیشرفت‌های حاصل‌شده در این بخش از اتومبیل باشد. این بحث‌ها زمانی بالا گرفت که توتو ولف اعلام کرد نیکو روزبرگ در گرندپری ‫استرالیا‬ با مشکل مصرف زیاد سوخت رو به رو بود.

گفته می‌شود سیستم تزریق سوخت در موتورهای مرسدس و فراری تا ۵۰۰ bar فشار را می‌تواند تحمل کند. این در حالی است که شایعه شده سیستم تزریق سوخت در موتورهای ‫رنو‬ در بهترین حالت ۲۵۰ bar فشار را تحمل می‌کند.

آمنیکورس همچنین گزارش کرد در این زمینه، موتورهای ‫هوندا‬ هم می‌توانند پا به پای مرسدس و فراری رفتار کنند اما به دلیل مشکلات استقامتی، هوندا محدودیت‌هایی را برای موتورهای خود در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار