معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: منطقه یک درایام نوروز تحت عنوان مهمان طهران با شعار تهران دوستت دارم میزبان گردشگران است.

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک درگفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به میزبانی منطقه یک از گردشگران نوروزی تحت عنوان مهمان طهران و با شعار تهران دوستت دارم اظهار کرد: ستاد گردشگری منطقه یک 9 ایستگاه و غرفه استقبال از مسافرین نوروزی درمکانهای میدان قدس، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولنجک( میدان شهرداری) مقابل موزه سینما، مقابل کاخ نیاوران، مقابل امامزداده علی اکبر چیذر(ع)، چهارراه پارک وی، غرفه دربند و ورودی شهرک شهید محلاتی از تاریخ 28 اسفند ماه تا 17 فروردین 94 مستقر کرده است.
وی در ادامه گفت: متصدی تمامی این غرفه‌ها خانه شهریاران جوان هستند و در این غرفه‌ها، نقشه‌ها و بروشورهای شهر تهران و بروشور‌های مناسبتی ایام فاطمیه و کارتهای تهران‌گردی شامل تخفیف برای موزه‌ها، سینما و مراکز دینی و توضیحاتی در خصوص مناطق تاریخی و گردشگری و دیدنی منطقه به گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.
کارگران تصریح کرد: با توجه به ایام فاطمیه غرفه میدان تجریش و امامزاده علی اکبر (ع) به ارائه مشاوره مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی مسافرین نوروزی و غرفه دربند به ارائه مسائل ورزشی، تفریحی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.
وی افزود: برخی از مدارس سطح منطقه یک در قالب طرح مهمان تهران اسکان موقت مسافرین نوروزی را برعهده دارند./انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار