مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه تاکنون 1500 نفر گردشگر خارجی از برج دیدن کرده اند، گفت: این گردشگران اکثرا افرادی بودند که نوروز مشترک با کشور ایران داشتند.

به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران،علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه تا 9 فروردین ماه 360 هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند، افزود: این در حالیست که با توجه به آمارها در سال گذشته و تا پایان جشنواره نوروزی 375 هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال بخشی از بازدیدکنندگان را مسافران نوروزی و بخش دیگر را مهمانان طهران یا شهروندان تهرانی تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: فضای جشنواره امسال خانواده محور است زیرا امسال در جشنواره نوروزی توجه ویژه ای به به خانواده ها داشته ایم.

مدیرعامل برج میلاد با تاکید بر اینکه اکثر غرفه های ایجاد شده در محوطه بازی و سرگرمی بوده و قابلیت استفاده برای تمامی اعضای خانواده را داراست، گفت: بازی های فکری، نقاشی های خانوادگی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و ... از جمله این سرگرمی ها هستند.

وی با بیان اینکه در جشنواره نوروزی 94 با همکاری راهور کمترین میزان ترافیک را به نسبت سال های گذشته داشته ایم، ادامه داد: این کار تنها به دلیل رفاه حال بازدیدکنندگان و کاهش زمان تلف شده در ترافیک بوده است.

شریفی با تاکید بر اینکه امسال کار ویژه ای در حوزه عملی برای کودکان در برج میلاد انجام شده است، اضافه کرد: این طرح در راستای آشنایی کودکان با فضای کارهای عملی همچون باغچه بانی و پخت نان بوده تا با این گونه فعالیت ها بیشتر آشنا شوند که این طرح مورد استقبال کودکان و خانواده آنها قرار گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار