گابریل پا به توپ شد

تمرین شاداب سرخپوشان زیر بارش باران

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین دوشنبه را زیر بارش باران بهاری و به مدت 100 دقیقه انجام داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تمرین دوشنبه از ساعت 16 و به مدت 100 دقیقه به طول انجامید. سرخپوشان پس از صحبت‌های حمید درخشان و گرم کردن بدن‌ها تمرینات خود را آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا بدون توپ گرم کرده و طبق برنامه بدنساز تیم، یکسری تمرینات با توپ را در دستور کار داشتند. بعد از آن کار با موانع انجام شد که در این مرحله، روی تمرینات سرعتی، استارت‌ها و حرکات انفجاری، جهش‌ها و رفلکس‌ها کار شد.

سپس کادر فنی، بازیکنان را به دو گروه سه تیمی تقسیم کرد و فوتبال هدفمند انجام شد. پس از آن تمرینات تاکتیکی در زمین بزرگ به مورد اجرا گذاشته شد. در ادامه، بازیکنان به چهار تیم تقسیم شدند و با رنگ‌های مختلف و روی برنامه‌های حمله و دفاع کار کردند . بعد از این مرحله تمرین، یکسری از بازیکنان سرد کردند اما کادر فنی مهاجمان را برای تمرینات اختصاصی و گلزنی نگه داشت و حدود 20 دقیقه آنها اضافه‌تر تمرین کردند.

هادی نوروزی با هماهنگی کادر فنی و به دلیلی کسالتی که داشت غایب بود. گابریل هم که دیروز دویده بود امروز با توپ کار کرد و در بخشی از تمرینات که در آن درگیری فیزیکی وجود نداشت کار کرد و تمرینات بدنسازی را به صورت کامل در کنار دیگر بازیکنان انجام داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گابریل ، باران ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار