معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: الحمدالله وضعیت امنیتی ایام تعطیلات نوروزی به پاس زحمات شبانه روزی شورای تامین به خصوص فرماندهی انتظامی استان مطلوب و رضایت بخش است.

وضعیت امنیتی در لرستان مطلوب استبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، "سید سعید شاهرخی " با تبریك سال نو به هم استانی ها و ابراز رضایت از وضعیت امنیتی مطلوب در استان ، این امنیت را مرهون تلاش و ایثارگری شورای تامین به خصوص فرماندهی انتظامی لرستان بر شمرد.

وی اذعان داشت : در راستای تامین امنیت در ایام نوروز ، در روزهای پایانی سال 93 دو مقوله ، یكی امنیت سفرهای نوروزی و دوم امنیت شهرها و منازل مسكونی مردم با توجه به خالی شدن منازل از سكنه و ضرورت پیگیری سرقت در این ایام ، این دو مقوله در دستور كار شورای تامین و كمیسیون های زیر مجموعه قرار گرفت .

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح كرد : در این خصوص دستورالعمل هایی تهیه و به فرمانداران و دستگاه های مرتبط ابلاغ شد و در این ایام توسط حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نظارت مستمر بر اجرای آن صورت پذیرفت كه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

"شاهرخی " از كاهش ملموس آثار وقوع جرایم و افزایش كشفیات در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد و و ضعیت امنیتی لرستان را مطلوب ارزیابی كرد.

وی در پایان از زحمات اعضای شورای تامین ، كمیسیون های زیر مجموعه و به ویژه سردار "محمد قنبری "فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی كه تلاش ارزنده ای را در خصوص تامین امنیت در استان داشته اند تقدیر كرد و آرزوی موفقیت بیشتر برای آنان در سال جدید از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وضعیت ، امنیتی ، لرستان ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار