یکتا ناصر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اشتباهاتمان را به گردن دست های پشت پرده نیاندازیم

بازیگر سریال "جاده قدیم" با آرزوی سال همدلی و همکاری برای اهالی سینما گفت: ای کاش در سال جدید اشتباهاتمان را به دست های پشت پرده ربط ندهیم.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز گفت: عید نوروز بیشتر خاطرات دوران کودکی، تعطیلات مدارس و دورهمی‌های عید را برایم زنده می کند، اما متاسفانه این روزها مردم دید و بازدیدهای عید را فراموش کرده اند و در این ایام به مسافرت می روند.

این بازیگر با افزودن سین "سادگی" به سفره عید نوروز عنوان کرد: لحظه تحویل سال علاقه دارم در خانه باشم و به خاطر آرامش خاصی که در خانه حکمفرماست، با خدای خود تنها صحبت کنم. همچنین، دوست دارم تمام برنامه های تلویزیون که همه جا را پوشش می دهد را ببینم.

ناصر همچنین عنوان کرد: من در سال جدید امیدوارم کارهایی که در سینما و تلویزیون انجام داده ام، اکران و پخش شود و همچنین ایفای نقشم در سال آینده با مشکل روبرو نشود.

بازیگر تلویزیون با اشاره به سریال "جاده قدیم" بیان کرد: این مجموعه نسبت به کارهای قبلی که در آن ایفای نقش کرده ام، فضایی متفاوت دارد و خوشحالم که با کارگردان کاربلد و تکنیکی همکاری داشتم.

بازیگر "اولین شب آرامش" تصریح کرد: امیدوارم در سال جدید به همدیگر احترام بگذاریم. هرکس به اندازه و سهم خودش وظایفش را انجام دهد و اشتباهاتمان را گردن دست های پشت پرده نیاندازیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همدلی همکاران سینمایی در سال آینده گفت: امیدوارم در سال جدید هم صنفی ها با کمک به همدیگر باعث پیشرفت سینما و خودشان شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار