بازیکن تیم ملی بسکتبال نشسته گفت: من در سن 7 سالگی در اثر تصادف با اتوبوس دچار معلولیت شدم.

ابراهیم احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با آشنایی خود با ورزش و موفقیت‌هایش اظهار داشت: من 10 مهر سال 1364 در شهر زنجان متولد شدم و در سن 7 سالگی در اثر تصادف با یک اتوبوس دچار معلولیت شدم. 

وی ادامه داد: آشنایی من با ورزش خیلی جالب و پرماجرا بود من از کودکی به ورزش علاقه خاصی داشتم ولی پس از آن حادثه فکر می‌کردم که دیگر نمی‌توانم ورزش کنم تا اینکه در دوران دبیرستان به سفارش یکی از دوستان صمیمی‌ام برای بازدید از تمرین بچه‌های بسکتبال به باشگاه ورزشی محله‌مان رفتم.

وی بیان کرد: صفر عیوبی که از دوستان من است به من پیشنهاد داد تا در رشته ورزشی بکستبال شرکت کنم و این ورزش را ادامه دهم که باعث شد بعد از تمرین بچه‌ها با سرمربی تیم صحبت کنم و از فردای آن روز خودم هم در تمرینات شرکت کنم به طور ناگهانی بعد از یک هفته در مسابقات قهرمانی جوانان کشور شرکت کنیم. 

وی افزود: مسابقات قهرمانی جوانان کشور تیم زنجان مقام دوم را کسب کرد که منجر به علاقه بیشتر من به بسکتبال شد. 

ابراهیم احمدی در پاسخ به اینکه چگونه وارد تیم ملی شد و توانست با باشگاه U.S.C مونیخ قرارداد ببندد عنوان کرد: بعد از یک سال کاپیتانی و تمرین وارد تیم ملی شدم که توانستم بعد از مسابقات پارآسیایی با باشگاه U.S.C مونیخ برای یک فصل بازی قرارداد ببندم. 

ابراهیم احمدی در پایان مصاحبه خود علت اینکه تیم ملی مقام سوم را در مسابقات پارآسیایی کسب کردند را سهل انگاری و مدیریت نادرست سرمربی دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار