مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از عدم وصول هر گونه شکایت از مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان علی رغم رشد 25 درصدی اقامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان  حجت الله ناصحي پور  به افزایش  کیفیت خدمات در استان اشاره کردو گفت: ارتقاء تخت های اقامتی شهرستان از 480 تخت به 1200 تخت در سال 93 و استاندارد سازی این مراکز را در کنار اجرای طرح خانه مسافر ویژه نوروز 94 در قالب 100 واحد استیجاری و نیز آماده سازی حدود 130 مدرسه و حدود 34 حسینیه و 1 خوابگاه را با مدیریت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و همکاری کمیته اسکان و پذیرایی شهرداری کاشان،از جمله اقداماتی دانست که رفع نیازهای اقامتی در سطح مطلوبی را همراه با ارائه خدمات جانبی گردشگران در پی داشته است.

مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان رضایت مندی گردشگران و کاهش صد در صدی شکایات ایشان را از عملکرد مثبت ستاد شهرستان و نتیجه برنامه ریزی مدون مسئولین کمیته های ستاد مذکور دانست.

وي،افزایش بازرسی دستگاه های نظارتی در دو قالب گشت های مشترک و انفرادی از مراکز خدماتی،اقامتی و پذیرایی و دیگر اصناف را زمینه ساز ارائه خدمات کیفی و کمی بهینه به گردشگران عنوان نمود.

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان همچنين برگزاری نمایشگاه های گردشگری و فرهنگی در سطح شهرستان و در ابنیه های تاریخی از دیگر اقدامات شایسته کمیته های فرهنگی و تبلیغات،اسکان و پذیرایی و کمیته نظارت و تنظیم بازار و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بوده که در معرفی جاذبه ها مشاهیر و سوغات و صنایع دستی به گردشگران صورت پذیرفته است.

وي تهیه اقلام تبلیغی گردشگری در قالب بروشور هاي دو زبانه و نقشه های گردشگری،اجرای طرح تورهاي ارزان قيمت کاشان گشت و بافت گشت را با همكاري مديريت گردشگری شهرداري كاشان و با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری از ديگر اقدامات ستاد خدمات هماهنگي سفر دانست.  


انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.