رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی گفت: در تلاش هستیم با کمترین هزینه بیشترین سهمیه را برای المپیک به دست‌ آوردیم.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما برای سال آینده با توجه به محدودیت ها به دنبال این هستیم که با حداقل هزینه و حداکثر برنامه ریزی‌ها پیش برویم و ورزشکارانی که شانس بیشتری دارند را به اردوهای برون مرزی اعزام کنیم. 

ابراهیمی در ادامه یاد‌آور شد: سایر مربیانی که در کمپ‌های خارجی تمرینات ورزشکاران را پیگیر هستند از وضعیت کمپ‌ها رضایت داشتند و تمام این برنامه‌ها را ما پیگیری می کنیم تا بتوانیم به برنامه‌های المپیکی برسیم و کسب سهمیه کنیم. 

رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهار داشت: تلاشمان می‌کنیم که بتوانیم سهمیه را داشته باشیم و ورزشکارانی که شانس بیشتری در المپیک دارند را تمرکز مان روی آنها را افزایش می‌دهیم. 

وی در خصوص برنامه‌های آتی فدراسیون قایقرانی برای به دست آوردن مدال در مسابقات آسیایی گفت: فدارسیون از هیچ تلاشی فروگذار نیست و پله اول برای شرکت در مسابقات المپیک ریو کسب whitecart در مسابقات آسیایی است. 

ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: هفته سوم لیگ کانوپولو هم برگزار شد و اولین جلسه هیات مدیره در خصوص موضوعات اعزام ها،‌برنامه‌ها و مکاتبات برگزار و بررسی شد. 

وی در ادامه بیان داشت: در دوره جدید اتفاقات خوبی در فدراسیون قایقرانی افتاد و تلاشمان را می کنیم تا با کمترین هزینه حداکثر پیشرفت خود را در رشته‌های گوناگون این ورزش با ورزشکارانی که امید کسب سهمیه رادارند،‌انجام دهیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار