رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس گفت: بهسازی مسکن‌های روستایی با ارائه وام و تسهیلات به روستائیان در شهرستان پردیس در سال 94 در راستای مقاوم سازی مسکن‌های آنها اجرا می شود .

بهزاد دبیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت پردیس گفت: تسهیل در روند ارائه تسهیلات مسکن روستایی از سیاست‌های اولویت دار بنیاد مسکن شهرستان در سال 94 است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود: ارائه وام حوادث و بهسازی و خانه سازی با افزایش تعداد و میزان وام‌ها به کشاورزان به منظور مقاوم سازی خانه های خود را در دستور کار داریم تا اگر حادثه‌ای هم رخ دهد با آسیب کمتری روستائیان منطقه مواجه شوند.

دبیری با تاکید بر سند دار کردن خانه‌های روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر با نیاز برخورداری از پروسه زمانی طولانی مدت به عنوان یکی از مهمترین سیاست‌های اجرایی بنیاد مسکن در پردیس، تصریح کرد: پروژه ساخت مسکن شهری نیز در فهرست این سیاست‌ها قرار دارد .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: مقاوم سازی مسکن روستائیان از وظایف ذاتی بنیاد مسکن است و در قالب ستاد بحران مسئولان شهرستان اهمیت زیادی برای این موضوع قائل شده اند.


انتهای پیام/ض


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.