امام جمعه رودهن گفت: دانشگاه آزاد واحد جامع و بین المللی رودهن به عنوان مرکز علمی جامع ، شاخه ای از درخت تناور علمی کشور محسوب می شود .

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه

خبرنگاران رودهن گفت:شهر رودهن علاوه بر برخورداری از ساختار جغرافیایی

مطلوب و طبیعیتی متبوع این شهر را می توان منبع علمی کشور به حساب آورد

زیرا دانشگاه آزاد در آن مستقر است و در ماههای گذشته با فعالیت بی نظیری

که در عرصه علمی داشته است واژه جامع و بین المللی را یدک می کشد.

وی در ادامه این مطلب با تاکید براینکه دانشگاه آزاد جامع رودهن قطب علمی

کشور تلقی می شود تصریح کرد :دانشگاه آزاد جامع رودهن قطب علمی

کشور تلقی می شود زیرا در این مرکز علمی شمار زیادی از دانشجویان در

شاخه های مختلف علمی تحصیل می کنند و همه آنها با ورود به بازار

کار آینده سازان این مرز و بوم هستند و مدیریت دانشگاه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی فعالیت و مدیریت می کند.

امام جمعه رودهن با اشاره به شمار دانشجویان در دانشگاه آزاد جامع رودهن که وزنه تغییر جمعیت این منطقه هستنداضافه کرد :هزاران دانشجو

در دانشگاه آزاد جامع رودهن تحصیل می کنند که روزانه موجی از جمعیت روانه این شهر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح اظهارداشت:با این وجود باید خدمات شهری در زمینه های مختلف مانند حمل و نقل به خوبی ارائه شود تا در این

زمینه کمترین مشکل را در شهر رودهن داشته باشیم.


ولایت مداری ملت ایران سدی برابر سیل توطئه های استکبار جهانی

امام جمعه رودهن گفت : ولایت مداری ملت ایران سدی برابر سیل توطئه های استکبار جهانی در طول حیات با برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح گفت : جامعه ما اسلامی است و در سرزمینی زندگی می کنیم که نام اسلام بر پیشانی آن چسبیده است و زیر پرچم اسلام مسئولان و مدیران فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :آن چیزی که در ایران بیش از همه چیز اهمیت دارد باعث انسجام مردم شده تا بتوانیم در برابر کوهی از مشکلات و دشمنی ها مقاومت کنیم اتحاد و وحدت مردم بوده است.

امام جمعه رودهن با اشاره به این موضوع که ملت ایران جایی که می بینندمنافع ملی به خطر افتاده است با وحدت آن را دفع می کنند اضافه کرد : زیرا جایی که می بینیم منافع ملی در خطر است با وحدت و همدلی این خطر را دفع می کنیم که این وحدت از آموزه های دین اسلام سرچشمه گرفته است و همه پیامبران و ائمه اطهار ما را در مسیر هدایت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در خاتمه اظهارداشت:امام خمینی (ره)وحدت را مبنای کار خود قرار داداگر با هم متحد و در یک چارچوب حرکت کنیم با وحدت می توانیم بسیاری از موانع را از پیش رو برداریم اما اگر قرار باشد تفاوت افکار و اندیشه ها به عنوان ویروسی مخرب باعث شود اختلاف در انجام امورات شهری نمایان شود به طور حتم با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.