مشترکان ایرانسل و همراه اول اولین روز کاری خود در سال جدید با اختلال در آنتن دهی شبکه تلفن همراه مواجه شدند.

اختلال‌ها در شبکه تلفن همراه باز هم صدای مشترکان را درآورد/ بالاخره چه کسی مقصر اختلال‌ها است؟به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با پشت سر گذاشتن ایام عید نوروز و زمان افزایش استفاده کاربران از تلفن همراه، امروز 15فروردین ماه سال 94، اختلال در شبکه‌های تلفن همراه، بار دیگر صدای مشترکان همراه اول و ایرانسل را درآورد.

به گفته مشترکان این اختلال همراه با قطعی تماس، آنتن دهی ضعیف و عدم ارسال پیامک بود که ظهر امروز این اختلال اوج گرفت.

شرکت ارتباطات سیار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با رد اعلام اختلال از طرف مشترکان، هرگونه اختلال در شبکه تلفن همراه را رد کرد.

براساس این گزارش، با پیگیری ما از صحت اختلال در شبکه اپراتور دوم، متاسفانه هیچ پاسخی از شرکت ایرانسل دریافت نشد.

این در حالی است که همچنان این اختلالات وجود دارد و مشترکان به دنبال ارتباطی آسان و بدون هیچ اختلالی هستند و شاید بتوان گفت، مشترکان به دنبال مقصر اختلال در شبکه تلفن همراه نیستند بلکه هدف آن‌ها ارتباطی بدون اختلال است که امیدواریم با همت مسئولین این مهم، محقق شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار