«خاتون» امشب به شبکه پنج می‌آید

پخش سریال كمدی اجتماعی «خاتون» به كارگردانی مرتضی آتش‌زمزم از امشب (شنبه، 15 فروردین) از شبكه پنج سیما آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ پخش سریال كمدی اجتماعی «خاتون» به كارگردانی مرتضی آتش‌زمزم از امشب (شنبه، 15 فروردین) از شبكه پنج سیما آغاز می‌شود.

كارگردان این سریال با اظهار امیدواری نسبت اینكه «خاتون» سلیقه‌های مختلف را جذب كند، گفت: این سریال درام خوبی دارد و برگرفته از چند داستان كهن است و می‌تواند بیننده را با خود همراه كند.

وی ادامه داد: چهار قسمت اول «خاتون» جدی است اما بعد از این، قسمت‌ها طنزمحور می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن تنوع بازیگران، لوكیشن و استفاده از لهجه‌های شیرازی، آبادانی، گیلكی و اصفهانی است. ضمن اینكه اصفهان از زاویه‌ای دیده می‌شود كه تا به حال كمتر دیده شده است .

«خاتون» در 27 قسمت در شبكه اصفهان با همكاری گروه فیلم و سریال شبكه پنج سیما تهیه شده است و در آن بازیگرانی چون مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونافرجاد، مارال فرجاد، حسن اكلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان به ایفای نقش می‌پردازند.

«خاتون» داستان شخصیتی به همین نام است كه دامادهایش او را تشویق می كنند تا خانه قدیمی اش را خراب كند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند . دامادها طبقه مربوط به خودشان را تمام می كنند ولی طبقه خاتون درمیان دعوای همیشگی باجناق ها نیمه كاره می ماند . خاتون كه قصد داشت آن ها را خانه دار كند، حالا خودش بی خانه می شود . برخوردها و دعواها سبب می شود كه او بی خبر خانه دخترها را ترك كند.

غیبت خاتون همزمان می شود با آمدن پیرمردی به نام قلمكار كه ادعا می‌كند برای ادای دین چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات كند...

برخی از عوامل اصلی این سریال عبارتند از: نویسنده: مجید شاكرین، تهیه كنندگان: محسن آتش زمزم و مرتضی آتش زمزم، كارگردان: مرتضی آتش زمزم، مدیر برنامه ریزی و دستیار كارگردان: مهرداد یزدانی، مدیرتولید: مجتبی آتش زمزم، جانشین تولید: ابوالفضل آتش زمزم، دستیار دوم كارگردان: سعید منتظری، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، صدابردار: مسعود اردلانی، طراح گریم: علی اكبر بهادری، طراح صحنه و لباس: امیرحسین مدرس، تدوین: كاووس آقایی، مجری طرح: بهرام زنده دل ثابت.
این مجموعه از امشب ساعت 20 به روی آنتن شبكه 5 سیما می‌رود و در ساعت 23 همان شب و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود .شبكه HD نیز این سریال را پخش خواهد كرد.


انتهای پیام/ 

برچسب ها: سریال ، کمدی ، خاتون ، شبکه پنج ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار