محمد زاده: اختلاف نظرها باعث شد باز هم کرار را به کمیته انضباطی دعوت کنیم/ درخشان و سعداوی باید جریمه نقدی بپردازند

رئیس کمیته‌ اخلاق گفت: قرار است کرار به طور مجدد به کمیته اخلاق بیاید تا درباره مجازات وی به یک جمع بندی نهایی دست پیدا کنیم.

محمد زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت جاسم کرار اظهار داشت: باید بگویم در آخرین جلسه‌ای که در سال گذشته در خصوص رسیدگی به وضعیت کرار داشته‌ایم همکاران ما در کمیته اخلاق نتوانسته اند درباره این مساله به یک جمع بندی کامل دست پیدا کنند و به همین خاطر رای صادر نشد، لذا بعضی از دوستان نظرشان این بود که این بازیکن را دوباره کمیته اخلاق دعوت کنند و به طور مجدد اظهارات وی را در خصوص فایل صوتی شنونده باشند که آیا کرار مصاحبه انجام داده و صدا ضبط شده و یا اینکه توسط دوست این بازیکن صدا ضبط شده است، این ها مواردی است که کرار باید در موردا آن پاسخگو باشد.
 
وی بیان کرد: از طرفی دیگر از خبرنگار مربوطه که صدای کرار را ضبط کرده بود خواسته ایم که به کمیته اخلاق بیاید تا این دو فرد به صورت حضوری در مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا نحوه مکالمات آنها را متوجه شویم.
 
محمد زاده تصریح کرد: باید بگویم نحوه مجازات یا همان تنبیه کرار به دلیل اینکه نظرات همکاران درباره این بازیکن متفاوت بود به همین خاطر نتوانسته‌ایم به یک جمع بندی کامل دست پیدا کنیم و با توجه به اولین جلسه‌ای که در ماه فروردین برگزار خواهیم کرد به طور حتم در این خصوص رای صادر خواهیم کرد.
 
وی درباره وضعیت حمید درخشان و نعیم سعدآوی بیان کرد: با توجه به رای صادر شده از سوی کمیته اخلاق هر دو از این عزیزان باید مبلغ 10 میلیون تومان بابت جریمه پرداخت نمایند.
 
وی درباره وضعیت کاظمی نیز گفت: کاظمی نیز بابت مصاحبه اخیری که بابت فرد دیگری انجام داده بود به مبلغ 2 میلیون تومان از سوی  کمیته اخلاق جریمه شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار